2010. szeptember 10., péntek

2010.09.10./2.

Kedves Télapó/Jézuska/Húsvéti Nyúl/Fogtündér/vagy bárki aki kívánságot teljesít!


Egész évben jó kislány voltam, a családom elláttam, a lakást rendben tartottam, szerintem igazán megérdemlem az ajándékot. Idén mindössze annyit szeretnék, hogy a családom vidd el valahová 3 napra. Nagyon szeretnék akkor kellni amikor akarok, meg úgy általában azt csinálni amit akarok és akkor amikor akarom.

Kézen fekvő megoldás lenne egy egyszemélyes wellness hétvége de hidd el az pénz kidobás. A szaunát sosem bírtam, ha medencére nézek már összeszedek valami fertőzést, szóval napom nagy részében csak a szobában kuksolnék. Nekem kényelmesebb itthon, menjenek a fiúk wellnesselni.

Reménykedve várom kívánságom teljesülését, őszinte híved:

                        Ádám, Miki és Hudini anyukája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése