2011. december 18., vasárnap

2011.12.18.

Eljött a karácsony előtti utolsó vasárnap. Itt az egyik nagy karácsonyi kedvencem. Ez nem a szokásos meghitt/csöpögős/unalmas zene én pont azért szeretem:


Ezenkívül pedig kérek piros pontot. Vasaltam! Nagyjából egy hónapja tettem közzé, hogy nem a házimunka a hobbim. Amit meg kell csinálni természetesen megteszem de ennyi. Viszont holnap lesz az oviba a karácsonyi a műsor. A fehér ingek pedig nem lehetnek vasalatlanok. Előbányásztam a vasalót (még megvan :-DDD) hamarabb végeztem mint gondoltam, közben sűrűn veregettem a vállam micsoda klassz csaj vagyok (és nem is beképzelt). Egyedül az ujj vasalás okozott gondot, ott szenvedtem. Az van, hogy mivel nem vagyok vasaló bajnok és utálok a fiúkra inget adni (kivéve az ünnepi fehér) ezért nincs nekik egy darab se. Se kockás, se csíkos, se flanel, se semmilyen. És bár szakmámból adódóan tudnom kéne, (szegény Feri bácsi - a gyakorlati oktatóm - remélem nem olvassa) lövésem sincs milyen ing ujjába szokás élet vasalni. Igazából nem is érdekel mert én utálom, szerintem borzalmasan néz ki az élre vasalt ingujj. A felnőtt méretű ingeknél nagyon egyszerűen lehet él nélkül ujjat vasalni de ugyanez a művelet egy tenyérnyi darabon ami keskenyebb mint a vasaló talpa háááát. De megcsináltam! Az ingek vasalva, él nélkül várják a holnapi premiert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése