2011. december 16., péntek

2011.12.16.

Néhány érdekesség amivel a napokban találkoztam.
Találtam egy nagyon jó cikket ITT amiből megtudtam, hogy a pálinka védőszentje Szent Miklós.
A másik olyan közszolgálati dolog. Hozzá egy kis körítés. Az egyik Vacsoracsatában valaki pangasius halat készített a többiek baromira dicsérték. Én szerény földi halandó furcsa neve után azt hittem ez valami drága jószág ami csak a celebeknek jár. Nagyon meglepődtem amikor karácsony közeledtével az ember rábökött az egyik akciós újságban, kifejezetten olcsón:
- Vegyünk karácsonyra!
Az ember nem eszik halat csak szökő évente a tonhal filét és a 10.000kg/1 szálka arányban is megtalálja azt az egyet. Szóval szedtem össze az állam, hogy halat akar enni. Megvettük. Megcsináltam. Imádta. Én szeretem a halat, nem is vagyok válogatós, jöhet bármilyen, bárhogy elkészítve. De az a zsíros förmedvény ami a tányéron volt brrrrrrrr. Még a macskának se kellett. (Na jó, Leó igazi finnyás jószág, ő a kolbászt sem ette meg.) Szóval meg is mondtam az embernek, lehet neked ízlett de ilyen állat ebbe a lakásba többet nem teszi be az uszonyát. Erre tessék ITT egy igen alapos cikk miért is ne vegyünk pangasiust.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon durva! Hogy engedhetik be egyáltlán az országba ezt a hulladékot???
    Feltettem a Facebook-ra is.

    VálaszTörlés