2011. december 23., péntek

2011.12.23.

Itt van 23-a. Nagyon szeretem ezt a napot, olyan varázslatos, a karácsony a levegőben van, minden előkészítve, fa az erkélyen, szaloncukor a szekrényben, narancs a konyhában, már csak egyet kell aludni és eljön a várva várt nap.

De addig még zajlik az élet. Maján tegnap fura kiütéseket találtam. Rögtön a tejre gyanakodtam de mivel ilyennel még nem találkoztam, felhívtam a védőnőt. Ő kijött megnézte, a tejet nem okolta, inkább bárányhimlőre gyanakodott és melegen ajánlotta az orvos felkeresését így ünnep előtt. A mi dokinénink szabadságon van, a helyettesét nem szeretem, apróságokat felfúj, lényeges dolgokat nem vesz észre és felírja a fél patikát három tüsszentésre is. Az ügyeletet szerettem volna kihagyni, éreztem, hogy nem bárányhimlő, nem akartam valami durvábbat összeszedni a váróba. Összeszedtem a bátorságom meg a Leányt és átsétáltam a körzetileg illetékes dokinénihez. Félve adtam elő a problémám, hisz nem kötelessége ellátni. Nagyon kedvesen fogadott, megnézte a pöttyöket, a tej a bűnös, adott egy marék receptet, alaposan elmondott mindent és azt is hozzátette, ha gondom van máskor is bátran forduljak hozzá. Maja nem tejallergiás csak most hirtelen sok tejterméket evett egymás után és az kiverte. Kicsit pihentetjük a tejtermékeket elmúlnak a pöttyök és óvatosan újra próbálkozunk. Annnnnyira örültem, hogy ilyen kedves volt és nem kellett pár pötty miatt az ügyeleten töltenem a délutánt 3 gyerekkel. Vittem neki egy kis mézes sütit annak nagyon örültek. Maját is megdicsérték, megcsodálták.

Miki: gémoso - mosógép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése