2011. december 29., csütörtök

2011.12.29./2.

Ismét mindenki a fedélzeten! A fiúk berobbantak és megtelt a ház a csacsogásukkal, már nagyon nagy volt a csönd nélkülük. Mikor kicsit megnyugodtak lebontottuk a karácsonyfát. Ádám először szomorú volt de megígértük, hogy jövőre megint felállítjuk így már boldogan segédkezett. Egész hamar meg is voltak vele. Közben megették a mézes sütiket de szaloncukrot enni egyiknek sem jutott eszébe. Még meg is van mind ami a fáról lejött.
Maja is remekül szórakozott. A délután nagy részében ücsörgött az autóhalmok között és szemlélte a körülötte cikázó fiúkat.

Az újrahasznosítás jegyében szendvicskrémeket gyártottam. A maradék tyúkot lecsontoztam fölaprítottam összekevertem vajjal, fokhagymával. Melegszendvicsként tálaltam. A maradék lazac is az aprítóban végezte egy kis vaj, mustár és citromlé társaságában. Apa alig bírta abbahagyni az evést. Mikinek is nagyon ízlett, Ádám csak nagy unszolásra volt hajlandó beleharapni majd azt mondta "nem fiom". Ádám nem szereti a halat. Ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése