2011. december 16., péntek

2011.12.16./2.

Tegnap reggel esett. Elrendeltem az extrém esőgumikat de induláskor épp csitulni látszott az égi áldás így a nadrágokat nem tűrtem be. Indulás előtt elmondtam, hogy a tócsákat kerüljék ki. Aha. Mind a kettő páros lábbal ugrált tócsáról tócsára. Mire az oviba értünk térdig vizesek voltak. A vizes nadrágtól vizes lett a zoknijuk is. Hazafelé apa gondosan betűrte a nadrágokat így csak combig lettek vizesek. :-D

Tudja valaki milyen játékhoz tartozik a "Kisült a hurka, jöhet a cicuska!" végszó? Emlékszem én is játszottam ovis koromban, a fiúk két napja játszák de nem egészen világos mit is játszanak. Valamit eldug az egyik a másik keresgél "hideg, meleg, langyos stb". Persze Miki sem érti teljesen a lényeget, főleg kiabálni szeret mikor Ádám elindul keresni. Mivel nem navigál, Ádám nem találja meg a céltárgyat Miki pedig csak izgatottan kiabál mintha Ádám már megtalálta volna. Viszont marha jól szórakoznak, együtt, egymás cibálása nélkül. Szóval nem szoktam beavatkozni, várom, hogy megbeszéljék egymás között a feladatokat.

Ádám ének versenyt rendezett. Fogott egy kamiont az volt a mikrofon. Felkonferálta a műsorszámot (nagyjából érthetően) Mikit felszólította a felkészülésre. Majd halandzsázott egy dalt és baromi beleéléssel színpadi táncot imitált. Meghajolt, megtapsoltatta magát. Utána Miki következett egy hasonló produkcióval. Jobban örültem volna ha valami ovis örökzöldet énekel pl: boci, boci de a körítés is igen alapos volt. Pedig ők nem is néznek X faktort. :-D

Miki ma fél 6 kor kelt. Rögtön az előszobában kezdte a napot. Kedves szomszédok minden igyekezetem ellenére sincs a gyereken MUTE gomb. Biztosítok maximális megértésemről mindenkit és arról is, hogy vért izzadok de a gyermek reggel a legéberebb és igen, imád énekelni. Reggel 6 előtt is. Ül az előszobába és teli torokból:
- HÉ-HÓ-HÉ-HÓ-BUMM-BUMM-BUMM ...
- Miki halkabban mások még alszanak. - elhallgat. Egy perc sem telik el:
- PI-PI-PI-PI ... (tolat az autó)
- Miki még mindig alszanak, csendesebben.
- ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ ... (lefékezett) - most tömjek zoknit a szájába?
Az előszoba azon része a lakásnak ahol ha tüsszentesz garantáltan kórusban kíván jó egészséget három emeletnyi szomszédság. Szóval tényleg nem szerencsés hajnalban teli torokból énekelni itt. Szerintem hihetetlen szerencsénk van, hogy alattunk garázsok vannak. El sem akarom képzelni mi lenne ha alattunk lakna valaki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése