2011. november 26., szombat

2011.11.26.

Ma a mamámnál ebédeltünk, Ádám ott is akart maradni, így csak négyen jöttünk haza.
Ezen kívül pár képet szeretnék mutatni.
Holnap lesz az első adventi vasárnap, a héten apa felszerelte az erkélyre a világítást, ez volt a jelmezes próba.
A tegnap épített házikónk. Asssszem a szép házak újságba nem fog bekerülni de mentségemre eredeti gyerekmunkával készült és az alapanyag sem volt olyan jó mint tavaly. Nagyon puhák, sületlenek a lapok, tuti más receptet használtak.
Ezeket a héten gyártottam. A háttérben a falon egy eredeti Szabó Ádám freskó látható, jó pénzért szívesen dolgozik más otthonába is. :-)))
A mikulás virágos lesz idén az asztaldíszünk. Nálunk nincs adventi koszorú. Egyszer egy nagyon kedves asszony, aki papokra főzött, elmesélte a koszorú történetét, jelentését és azt is, hogy az igazira 3db lila és 1db rózsaszín gyertya kerülhet. Bár nagyon tetszett de akkor jöttem rá, hogy nem tudok vele azonosulni, nekem a karácsony egészen mást jelent. Divatból, szokásból nem teszem az asztalra, amíg én élek az otthonomban nem lesz koszorú.
De a mikulás virág az más. Első találkozásunkkor elbűvölt, élénk színeivel (sokáig művirágnak hittem) és minden évben vágyakozva néztem a kirakatokban csak a pirosat. Mivel már akkor is tudtam, hogy rám felelőtlenség növényt bízni, az ő érdekükben maradtam a nézegetésnél. Idén viszont felcsillant a remény, hogy talán megkockáztathatunk egyet. Apa szeret virágot gondozni, a fiúk már nem kotorják ki a virágot, Maja még nem, és sajnos macskánk sincs. Már épp elkezdtem körbenézelődni, keresni a Szabó család mikulás virágja cím jelöltjeit, mikor egy riportból megtudtam, hogy a növény erősen allergén. Ádám nem csak a szőrökre de egy csomó giz-gazra is allergiás (élen a parlagfűvel, éljen). Lehet erre pont nem de asssszem érthető ha nem akarom kísérleti nyúlnak használni a gyereket. Mikulásvirág akció újratervezése, beszereztem egy szál műanyagot. Ezt jövőre csak frissíteni kell. Ja és tuti nem múlik ki az ünnepig, nekem való darab. :-DDD
Emlékeztek, mikor mindenki övre tűzött mobillal szaladgált? Annál rémesebb csak a nyakba akasztós korszak volt. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése