2011. november 30., szerda

2011.11.30.

A múlt hét jó hosszú volt tele koránkelésekkel. Cserébe tegnap és tegnap előtt henyélős napot tartottam, amikor Maja aludt én is.
Amire emlékezni akarok:
Miki már három napja nem akarja megenni a mézeskalács házat pedig továbbra is az asztalon lakik. Kíváncsi vagyok meddig bírja mert a ragasztáshoz használt karamell folydogálni kezdett.

A fiúk tegnap nagyon köhögősen jöttek haza az oviból a hétre betegszabit kapnak.

A korán kelésről akartam nyafogni egy sort, múlt héten volt, hogy 3-kor keltem. Éjszakáimat Miki is színesíti, időnként megáll az ágyam mellett és inni kér vagy a kutyáját keresi. Tegnap épp fél 3-kor jött:
- Hó a kuham? - mitomén, keresd meg, helyette át osontunk és persze, hogy ott volt a takarón. Általában nincs messze de nagy élmény az éjszaka közepén, sötétbe kutatni. Vissza fektetem, puszi, kimegyek, pont mire ismét elaludnék megint az ágyamnál van:
- Folyi ojjjjom. - alig jön belőle valami, pityeregni kezd. Féltem, hogy felébreszti Maját ezért bepakoltam az ágyunkba. Fél óra múlva elaludt én is próbáltam de csak fél kómában heverésztem és Maja fél 4-kor kukorékolni kezdett. Fogalmam sincs mi lelte de annyira ordított, hogy enni sem akart. Csak ordított és kiköpködte, pedig a tejpépet szereti, szinte korlátlan mennyiséget meg tudna enni belőle. Sétálgattunk. És egyszer csak negyed 6 körül a vállamra tette a fejét és egyenletes szuszogásba kezdett. Gyorsan beraktam az ágyába és visszakúsztam Miki mellé, aludni már nem tudtam de legalább még 6-ig csönd volt.
A tegnap este sem volt sima. Maja esténként sem akar csak úgy elaludni, 5-10 perc sírás mindig van, hetek óta. Fogalmam sincs miért mert amikor elhagytuk az esti szoptatást három nap után beletörődött és két hétig mukk nélkül aludt. Szóval műsor van. Épp mire csend lett Miki jött ki pisilni, Maja azt hitte ő is kijöhet és újra rázendített. Aztán később már majdnem aludtam mikor Miki kezdett köhögni és visítani, átrohantam de nem is volt ébren, hiába vittem teát még a szemét sem nyitotta ki. Mire elhallgatott és befordult Maja fölébredt. Szerencsére egy kis vízzel (gyakran nem fogadja el, ellöki a poharat) megnyugtattam. Válságtervnek azt találtam ki, ha Miki éjjel megint szirénázik, inkább átrakom a mi ágyunkba. Már majdnem visszaaludtam, Mikor ismét köhögés, nyöszörgés, léptek hangja és Ádám ment ki pisilni. Azt nem tudom ehhez mért kellett hüppögni, ritkán megy ki éjjel pisilni de gyakran olyan csöndbe, hogy már kint van mire meghallom. Adtam neki egy kis teát, abbahagyta a nyüszögést, visszafeküdt, én is. Ezek után már nem sok jóra számítottam és 4-kor arra riadtam fel, hogy még mindig csönd van. Persze mire elhittem, addigra Maja már ébredezett.

Hétfőn kutyát műtöttem. Ádám és Ödönke szinte letépték Büdikutya fejét, egy egészen pici rész tartotta csak. Ödönke arrébb akarta tenni, Ádám támadásnak vélte és el akarta tőle szedni, akkor már persze, hogy Ödönke sem hagyta, Miki pedig sírt. Anya is sírt volna. Assssszem említettem már egyszer (százszor), hogy gyűlölök varrni. De Büdikutya esete azonnali beavatkozást igényelt. Nem is lett szép de szerencsére az érintettet nem zavarja a varrást pedig pont takarja a nyakán lévő szalag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése