2011. november 22., kedd

2011.11.22.

Gyerekszáj:

Ádám bánatos szemekkel rám néz:
- Ú hiánzi cicám! (úgy hiányzik a cicám) - nem is fájt a szívem, á dehogy. :-(((

Múlt héten valami dér szerű dolog lepte el a környéket a pihések ujjongva készültek az oviba:
- Ehi hó, ehi hó!!!!! (esik a hó) - természetesen elmagyaráztam, hogy ez csak dér, bár helyenként olyan mély (vastag?) volt, hogy tényleg hónak tűnt. Szóval maradtunk a dérnél. Az ovi felé az út kb. 10 perc gyerek tempóban ők egész úton váltva:
- Ehi hó, ehi hó!!!! - pedig folyamatosan a dér mellett kardoskodtam de ez rajtam kívül senkit nem érdekelt.

Tegnap reggel készülünk az oviba Miki reggel 5(!) óta folyamatosan oviba akart menni, egyszer csak megáll:
- Fáj a haham. (hasam) - még nem volt messzi a szombati gyomorrontása de kis pihésem előadása nem volt meggyőző. Még egyszer megemlítette a dolgot öltözés közben, én nem csaptam körülötte nagy hűhót és elmentünk az oviba. Úgy voltam vele ha tényleg baj van, majd hazahozom. Délután a szokott időben mentem értük, semmi baja sem volt.
Ma Ádám hasa fájt reggel, de ő is simán elment oviba.

Tegnap volt apa szülinapja de csak este későn ért haza a munkából, ezért mi délután ettünk a sütijéből. Még vasárnap készítettem és nem bírtam volna még egy délutánt azzal tölteni, hogy a folyamatosan sütit követelő Mikit 10 percenként kiszedjem a hűtőből. Szóval megbeszéltük, ehetnek sütit de csak egy szeletet mert ez apa sütije. Ádám hamar megértette a lényeget:
- Akko é hagyo apának is! - nagyvonalú gyermek. :-DDD

Miki reggel öltözik, szokás szerint tele van a zsebe kaviccsal, apa felhúzza rá a kesztyűt is. Nyivákolni kezd:
- Apa de han benne kaics! (van benne kavics) - és tényleg a mutató ujjában két kavics volt.
- Mért tetted bele?
- Hogy ne fúj ej széj! (ne fújjon el a szél)

Maja hétvégén tapsolni tanult, a nagy hadonászásban egyszer csak sikerült összecsapnia, hangja is volt. Egy pillanatra a növésben is megállt a Leány úgy meglepődött.
A másik mókás tudománya, közeledik négy keréken közben a kilógó nyelvével folyamatosan evez, mert már a kiszemelt céltárgyra koncentrál.
Maja esetében hajról még nem igazán beszélhetünk, egyenlőre ritka szép frizurát hord mint a nagypapája. Viszont meglévő pihéi már elég hosszúak, el is tudja őket feküdni. Valamelyik nap igazi tarajjal ébredt és akárhogy simogattam úgy is maradt fürdésig. :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése