2011. november 30., szerda

2011.11.30./2.

Kaptam egy idézetet, egészen elfogott a karácsonyi hangulat:

"Nől a dér, álom jár,
hó kering az ág közt.
Karácsonynak ünnepe
lépeget a fák közt."

(Weöres Sándor)

A karácsony közeledtét persze már régóta tudjuk, a közeli boltokba már október közepe(!) óta kapható stollen, szaloncukor, télapó figura ééééés üveges forralt bor. Megtapogattam, tök hideg. Ha már úgyis melegíteni kell tényleg olyan nehéz beledobálni a fűszereket? Még pár év és kapható lesz a forralt bor por is, az lesz csak a csudijó! :-DDD

Ne csak fanyalogjak, tegnap vettem a pihéseknek adventi naptárt, csokisat. Holnap fogják megkapni és nagyon bízom benne, hogy menni fog az egy nap - egy csoki. Tavaly is nagyon szerettem volna venni nekik de a várható egy nap alatt bezabálás miatt letettem róla. Azóta sokat fejlődtek ezen a téren, remélem.

Tavaly előtt ez volt a kedvenc karácsonyi dalom:


Ezt is nagyon szeretem:

Az egész album a kedvencem, tavaly hallgatása közben gyártottam a mézesbábokat.

És a nagyvilágból is:

Mára ez volt az utolsó, rengeteg kedvencem van ha mindet most keresem meg karácsonyig itt fogok ülni. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése