2011. november 15., kedd

2011.11.15.

Nagynéni lettem. Ma délután negyed 5-kor megérkezett az unokaöcsém Zoárd 1450g. Minden rendben csak apró, próbálunk nem aggódni és várjuk az új híreket.

Egyebek

Gyerekszáj:

tip-tip jóka - csip-csip csóka (Miki)
Miki múlt héten mindent a dédinél, dédivel akart csinálni:
- A dédiné jakombe (pisilés közben a fütyijét)
- A dédiné mosom meg (a kezét)
És minden kezébe akadó dolgot a dédihez akart elvinni.

Maja a zsebemben szokott utazni, bár egyre nehezebb a vállamnak összességében még mindig így tudunk a legkönnyebben közlekedni. De az úton-úton félen sajnálkozó néniktől már hullik a tollam:
- Jaj, meg ne fázzon a picike! Jaj, nem fázik a picike!
NEM!!! Évszaknak megfelelően van öltöztetve, ráadásul a kabátom alá is bedugom, amiben én is benne vagyok, mint biofűtés. Szerintem a babakocsiban nincsenek ilyen extrák. Ő egyébként nagyon szeret ott lenni. Hétvégén a játszótéren békésen szemlélte a fiúkat egyszer csak azt mondta:
- Hö.
Tegnap és ma reggel is apa itthon volt, Maja nélkül mentünk oviba. Kimondottan fáztam egyedül a kabátomban.

Maja korán kel. Ez nem új. Ma épp 4-kor. Próbálom keresni a megoldást. Tegnap este egy egész üveg répapürét evett hússal de a korán kelés maradt. Hajnalban tejpépet készítettem neki utána visszatettem aludni, nem sikerült. Miki is korán kelő volt egy időben de ő evés után visszaaludt. Maja nem alszik, ő sétálgatni akar. Miki felébred a mászkálásra ha szerencsém van sikerül bedugnom a mi ágyunkba. Általában nincs szerencsém Miki villanyt kapcsolgat, tévét kapcsol, dvd-t indít persze nem nézi, szétpakolja a játékokat és nem játszik. Mire Ádám fél 7-7 körül felébred, az én lábam már térdig lefagyott, a derekam nem érzem, az idegeim cafatokban lógnak Miki folyamatos akcióitól. Micsoda eredmény lenne ha Maja legalább 6-ig aludna. (mély sóhaj)

Két napja új kedvencünk van: Verdák 2. Ma épp csak kétszer néztük meg. Nekem nagyon tetszik, bár szívesen megnézném egyszer úgy is, hogy csak a filmre figyelek. A délutáni programunk ugyanis a következőképpen alakult. Hazaértünk az oviból, Ádám a filmet akarta nézni, berakta, nézte. Maja mivel korán kel, este 5 után már nagyon álmos, szenved ilyenkor már nem tehetem le aludni mert akkor éjjel kukorékol, tehát sétálgatunk föl-le. Miki unalmában lakásszétszedőset játszik, én pedig alig várom, hogy eljöjjön a vacsora és a takarodó.

Ma láttam egy kiadó családi házat. Mit veszíthetek alapon felhívtam, igazából csak a bérleti díj érdekelt volna de odáig nem jutottunk el, a pasi meghallotta, hogy 3 gyerek és azt mondta, hogy az ki van zárva. Most komolyan, egy kb 100nm-es családi házat kinek akar kiadni??? Egyedülálló nem költözik ekkorába, a házaspároknak előbb-utóbb gyerekük lesz és egyetlen gyerek is képes amortizálni a környezetét. Vagy duhajkodó egyetemistákra hajt???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése