2011. november 2., szerda

2011.11.02.

Gondoltam szólók, hogy megint itt vagyunk, Maja meg én. Ma csak fél 5-kor kelt a tejpép ma sem jött be. Nyílik az ajtó, Miki is fölébredt.

Kicsit később:

Tegnap este eredetileg aludni akartam de találtam egy nagyon érdekes filmet: Benjamin Button különös élete. Nagyon tetszett. Azóta is azon gondolkodom, hogy tényleg jó lenne fordítva élni. Ha jól emlékszem köremil formában kering egy levél ami nagyon frappáns fogalmazással azt fejtegeti milyen csudajó lenne öregen születni, majd folyamatosan fiatalodni. És valóban csábító, hogy az évek során a rossz látás magától javulni kezd, majd meggyógyul, a fájós láb újra egészséges lesz, őszülő hajunk erős és szép lesz. De a film után ez már nem is annyira pozitív.
A film végéből itt-ott kimaradtak részletek, mert Miki fél 11-től 20 percenként kimászkált inni, egyszer pisilni is elkísértem. Ez az éjszakai pisilés neki igazi mumus. Elindul, meglátja a WC-t és visítani kezd. Márpedig tegnap annyi teát ivott, hogy muszáj volt pisilnia, különben nem bírja ki reggelig. Szóval leszedtem róla a nadrágot és ráültettem, ő visított de pisilt. Aztán visszament aludni újabb 20 percre. Ha jól emlékszem fél 12 után fejezte be addigra már én is háromszor majdnem elaludtam az ivászatok között. Hihetetlen de Maja az egész műsort végig aludta, vagy jó színésznő. :-D Miki ma valami sómenteset fog kapni vacsorára. A filmet pedig valamikor megnézem még egyszer.

Reggel Miki a szokásos forgószél tempójában ébredt. Ki fogom figyelni a dílert, ki tömi és mivel vagy adjon nekem is vagy hagyja abba. Amíg Maja reggelizett ő a konyhapultról ácsorogva leltározott a hűtő tetején, megszerezte az elemlámpát. Egy darabig csak békében kapcsolgatta aztán Maja szemébe villogtatott, elkoboztam. Megtámadta a DVD lejátszót most épp a zene válogatás a kedvence (főleg rajzfilm főcímdalok és egyéb gyerekdalok) de alig 6 után ezt nem engedtem. A zenével nincs gond de "táncolok" felkiáltással ugrálni kezd. Kiegyeztünk a Shrekben amit aztán szokás szerint 3 másodperc után otthagyott és kisautót, kutyát, vödröt csapkodott a földhöz, ha azt nem akkor Maját macerálta aki végre hajlandó volt kimászni az ölemből és saját szórakoztatására mászkálni kezdett a játékok között. Reggel 7-re már elegem volt a mai napból.

Most pedig mindkettő alszik és lejárt a mosógép mehetek teregetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése