2011. november 1., kedd

2011.11.01./2.

Ami a nagy nyafogásban kimaradt.
Maja integetésén csak ámulok, a fiúk ezt a tudomány jóval később sajátították el, ráadásul Majának ezt nem is tanítottuk. Egyszer csak Ádám integetésére ő is hadonászni kezdett. Körbeugráltuk, örömtüzek, fákjás felvonulás, majd ismételtünk, sőt az én integetésemre is válaszolt. Aztán apának is megmutatta amikor hazaért.

Hétvégén távoli rokonunk látogatott el hozzánk és valódi tejet hozott. Tudjátok, olyat ami tehén alakú csomagolásban van. Oké hozzánk már palackban érkezett, a tehenet körülményes lenne az erkélyen tárolni. :-D Tegnap reggel kakaót készítettem belőle a pihéseknek, még repetáztak is. Utána pedig így néztek ki:

Tegnap éjjel az őseimet vártam. Most nem csak a móka kedvéért gyújtottunk gyertyát a tökökben. Felnőtt életemben minden évben ezen a napon teszek gyertyát az ablakba, hogy haza találjanak. Pár éve a gyertya a tökbe kerül, még nem reklamáltak miatta. :-)
Lentről is megnéztük.
És ígérem idén utoljára Halloween. Évek óta vágyom egy igazi boszorkány kalapra. Nyáron egyszer egy kiárusítós polcon találtam, azóta is bánom, hogy nem vettem meg. De rajta vagyok! Jövőre egy ilyenbe fogok feszíteni:
Gyerekszáj:

Miki
- Ana csinász neke kaács? (csinálsz kalácsot)
- Igen.
- Köfogaokaács? - közben autózott és elért a körforgalomhoz.

- De amikoj é kijötte akoj é föjébettem. (amikor kijöttem fölébredtem)
Most nincs igaza?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése