2011. november 16., szerda

2011.11.16.

Hogy is kezdjem? Talán a lényeggel:


Bizony ma "ÉN vagyok a szülinapos"! A idő ugyan nem napos, konkrétan még vak, sötét hajnal van de hangulatom csak azért is remek. És még egy idézet jut az eszembe: "Road 66, mint a moziban a XXX ...".


Szóval ha eddig nem lett volna egyértelmű 30 éves vagyok. Ez egy küszöb és ilyenkor szokás nyavajogni a húszas évek elvesztésén. Na kérem, örömmel tudatom, hogy én remekül érzem magam a bőrömben. Mert van 3 szép gyerekem, jó férjem, a bank megengedi, hogy a lakás a nevünkön legyen és már közel 12 órája nagynéni is vagyok. Valamint azt csinálom amire gyerekkorom óta vágyom: anya vagyok és feleség. Megtaláltam a helyem a világban. Szerintem ez pont elég ok az elégedettségemre. Bár ajándéknak elég lett volna ha Maja mondjuk 6-ig alszik, majd jövőre.

2 megjegyzés: