2011. március 29., kedd

2011.03.29.

Ádám ma sokkal jobban ébredt és jobban is volt egész nap. Láza még mindig van de már csak max 38-at mértem. Ezzel együtt a kedve is jobb ma már veszekedtek is Mikivel (éljen). De volt együtt játszás is BÉKÉBEN! Ádám szülinapjára kapott egy repülőteres szőnyeget, repülőkkel, most Miki is kapott egy repülőt a névnapjára és két napja ezzel a szőnyeggel játszanak. Közben csere-berélik a repülőket és nagyjából 10-20 percet egyetértésben játszanak, hihetetlen.
Délután összeszedtem kis csapatom és megtámadtuk a boltot. A fiúk tőlük teljesen szokatlan módon, szépen körülöttem maradtak ez főleg Mikitől nagy tett, mert ha az ő kezét nem fogom általában rögtön szalad ahogy a lába bírja. Most nagyon gyorsan és simán összeszedtük ami kellett. A kenyér beszerzése közben egy néni meresztgette a szemeit, megszámolt minket párszor:
- Ne haragudjon, mind a magáé?
- Igen. - (nem, hobbiból gyűjtöttem össze a környék kiskorúit :-DDD)
- Olyan kislányosnak látszik! - nem volt kedvem tovább társalogni, azonkívül Miki kezdte az illendőnél jobban megtámadni a kifliket.
Bolt után hazafelé Ádám játszótér helyett biciklizni akart. Majával a hasamon nem tudom lehozni a biciklit az emeletről, győzködtem milyen csudaszuper lesz homokozni. Azt nem akart. Itthon gyorsan leraktam a bevásárlást, fölkaptuk a homokozó felszerelést, irány a játszó. Miénk volt az egész, ezt általában szeretik. Ádám a homokot kezdte piszkálni csekély lelkesedéssel, Miki hintázott, Maja elaludt a hasamon, teljes béke. Aztán öt egész perc múlva:
- Pihini ke! - jön Ádám. Milyen szerencse, hogy indulás előtt mindenkit elzavartam pisilni.
- Menj, intézd el a bokorba. - a mi játszóterünkön nincs WC és 3 gyerekkel, két szatyor homokozó játékkal nem szaladgál az ember csak úgy haza.
- Ne én nagyfiú hagyo, WC-be pihiok!
Mikit kiszedtem a hintából, lebeszéltem a homokozásról, összepakoltunk és hazajöttünk. Maját betettem az ágyába, nem tetszett neki, felébredt. A fiúk megették a kiflijüket én meg igyekeztem Maját meggyőzni az alvás hasznosságáról és a fiúkat lefoglalni valami értelmessel. Jobb lett volna a játszón maradni. :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése