2011. március 9., szerda

2011.03.09./2.



Kaptam két díjat pár napja de csak most sikerült átvennem, a pontos szabályzat valahol elveszett de amit sikerült kihámoznom:

El kell árulnom magamról 7 dolgot:
- családcentrikus vagyok és borzasztó szerencsés, mert most azt csinálhatom amire mindig is vágytam: anya vagyok és feleség az ezzel járó napi 24 órás ügyelettel
- egoizmusom határtalan
- szeretek olvasni valódi, lapozható könyveket de erre az elmúlt években ritkán volt alkalmam
- nem szeretem a politikusokat és mások politikai nézeteit sem szoktam kutatni cserébe én is megtartom magamnak az álláspontomat
- szeretem a macskákat, minden méretben, egyszer talán lesz egy igazi tigrisem
- szeretek konyhatündérkedni
- tudok undok, kibírhatatlan lenni (a férjem már tudja, hogy lesz sárkány a királylányból :-D) vannak antiszociális hajlamaim, vannak bogaraim, ha épp pocakos vagyok ez erősödik, két terhesség között próbálom álcázni, a gyerekeimet védem mint egy anyatigris, néha vélt veszélyektől is

Tovább kell(ene) adnom 7 bloggernek:
Kevés időm van a neten függősködni akkor is főleg a saját blogom írom (az egoista) ezért viszonylag kevés blogot olvasok, akiknek továbbadom:
- Edit (zárt)
- Évi (zárt)
- Beus (zárt)
- Panzej
Ha van időtök/kedvetek adjátok tovább, ha már kaptatok ilyen díjat akkor most lesz még egy :-)

A díjakat pedig köszönöm szépen Mariannak, megtisztelő, hogy gondolt rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése