2011. március 18., péntek

2011.03.18.

Végre itt a Sándor nap, minnnnyá jön a tavasz és a nyár, éljen! Uuuuuuutálom a telet.
Maja három napja kötelességének érzi a család ébresztését fél 6-kor. Az eredmény fél siker mert Ádámnak két napja korán kell kelni az ovi miatt de ő alszik, Mikit alig bírom visszadugni és győzködni, hogy még korán van. Ma az 5. nekifutásra sikerült meggyőznöm, még vissza is aludt fél 8-ig. Ha ez így megy, jövő héten Mikit küldöm oviba, végül is darab-darab a létszám stimmelni fog itt is ott is. :-DDD

Maja ma akkkkkorát kakilt, hogy az egész ágyat le kellett cserélni. Az anyatejes kakit legjobb frissen hideg vízzel előkezelni, amíg én ezt tettem, szorgos fiam jött segítek címszóval pancsolni és fröcskölni a kakis vízbe. Hiába kértem egyre jobban belemelegedett. Kizavartam a fürdőből és magamra csuktam az ajtót. Ő egy széket hurcolt az ajtó elé és kapcsolgatta a villanyt, utána pedig megtámadta a kaputelefont. Mire kiértem a fürdőből már a fűtést is bekapcsolta.
Segített ebédet főzni, ő olvasztotta ki a szalonnát, közben buzgón nyalogatta a fakanalat:
- Mekostoom! Fiom! - jószívű gyermek, a macskát is meg akarta kínálni de még időben elkaptam a fakanalat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése