2011. március 7., hétfő

2011.03.07.



Szombaton hajtogattam a fiúknak repülőt, Ádám hozza az övét:
- Anya íd já a nevem: Szabó Ádám, Szabó helikope. - rajzoltam rá egy helikoptert :-)
Lementünk a játszótérre megröptetni őket, a csúszda teteje volt a kilövő állomás. Amíg a fiúk repülőztek, körbenéztem, ez egy újnak számító játszótér (2009. novemberében adták át) de már tele van szeméttel. Három üres kuka is árválkodik a padok mellett de a kerítés alja tele van dobálva, feltételezem nem az öt év alattiak hordták oda. Az egyik fa mellet pedig ezt találtuk:

A Gyerekklinikán nyílt nap volt, orvosi műszereket, műtőt, több féle mentőautót, tűzoltóautót,

rendőrautót lehetett megnézni. Apa elvitte a fiúkat de nem volt nyerő a program csak az ajándék túró rudinak volt igazi sikere. :-( Miki meglátta a tömeget és már haza akart jönni, Ádámot nagy nehezen rá lehetett beszélni egy-egy fotóra. Jövőre apa csak engem visz, mert minket minden érdekelt volna kívül-belül. :-D Hazafelé az állomáson megnézték a vonatokat és akkor már mindkettő tűzoltóautóért nyafogott. A kis minimacsók. :-D

Dicsekszem a férjem pogácsát sütött! Ő nem egy konyhatündér típus, tudása sokáig kimerült a kenyérkenésben. Az utóbbi fél évben kezdett érdeklődni, részben muszájból de nagyon ügyes tanítvány. Már sütött perecet, készített paprikás krumplit, tepsiskrumplit, szóval ha úgy hozza az élet nem halnak éhen nélkülem. Most a pogácsa volt a soros szombat délután legyúrta a tésztát és dicsőséges mosollyal hirdette, hogy sikeresen szétválasztotta a tojásokat. Nem értettem ez mért ekkora ováció, talpraesett pasi, biztos voltam benne, hogy simán megoldja. Aztán kiderült, most csinált ilyet először, így az üdvrivalgás is érthető. Még jól emlékszem nekem is mekkora öröm volt életem első tojás szétválasztása, sőt nekem a feltörés sem sikerült elsőre. Hű de rég is volt már. Szóval a tészta elkészült, pihent egy éjszakát a hűtőben és vasárnap kisütötték, a pasik hárman. Apa nyújtott, szaggatott, a fiúk sodorgatták, Miki itt-ott rátehénkedett picit, azokat restaurálni kellett, de végül mind tepsibe került. A végeredmény pedig finom lett, hamar el is fogyott.

Ádám megint nagyon köhög tegnap enyhe lázat mértem, most itthon van ő is. Ma kicsit bágyadt láza is van ezért nincs a szokott formában, így a délelőttünk is viszonylag csendes volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése