2011. március 7., hétfő

2011.03.07./2.

Lemaradt a fél mondanivalóm mert el kellett mennem tűzoltóautót építeni. Bizony, én ilyet is tudok, főleg ha van hozzá útmutatás. :-DDD De tudok papír nélkül, szemetes autót szerelni, atomjaira szedett betonkeverőt összerakni, valamint apa kávéfőzőjébe is életet leheltem pedig már lemondott róla. Nem fényezem magam tovább.

Tegnap kaptunk egy kisebb boltnyi ruhát, főleg Majának. A pakkba volt pár babajáték is pihés fiaim rögtön lecsaptak rá és bevizsgálták mindet.

Hétvégén kaptam virágot nőnapra, egy kék kankalint. Apa bizonygatja, hogy lila de az királykék. Ugye hogy kék? Szerintem a kék szín kevés kivétellel nem passzol a virágokhoz, a kankalinhoz pedig egyáltalán. Engesztelésül ma kaptam egy igazi szépségesen gyönyörűséges rózsaszínt. Meseszép.

A végére a nagy hír: reggel összeszedtem utódaim, teljes létszámban, és átvonultunk a boltba. Semmi nagybevásárlás csak a legszükségesebbeket vettem de most először merészkedtem ki a lakásból egyedül három gyerekkel. Maját a hasamra kötöztem, Mikit kézen fogtam, Ádámot pedig megkértem, hogy jöjjön mellettem. Az akció sikeres volt, vettem mindent amiért elindultunk, hazahoztam a csapatot teljes létszámban és amiért ügyesek voltak kaptak kiflit. Ádám a boltban nagyon kampányolt a kiflivásárlás mellett ezért igazán meglepett mikor itthon kijelentette:
- É ne szeete bifi. (nem szeretem a kiflit) - ha nem hát nem. Miki önként bevállalta az árván maradt kiflit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése