2011. március 27., vasárnap

2011.03.27.

Ma országos Miki nap volt, a napja hétfőn volt de ma tartottuk meg. Tegnap sütöttem meg a piskótát és úgy elrontottam a masszát mint még soha ezért aztán igen nagy csodaként éltem, hogy a végeredmény mégis tökéletes lett. Annyira, hogy azonnal, el is fogyott.
Miki kirakójátékot kapott és dominót. A kicsomagolás nyűgözte le legjobban, utána szétszórta a darabokat a nappaliban majd kicsit később a kirakó táblájával fejbecsapta Ádámot.

Ádám megint beteg, holnaptól ismét beteg szabin lesz. Apa hétvégén menhelyre akarja vinni Leót. Magam alatt vagyok. Természetesen nem fontosabb a macska mint Ádám egészsége de Leó már öreg a menhelyhez. Kicsit aszalgatják talán és mivel ilyen korú macska nem kell senkinek a hely pedig a menhelyen is kevés rövid időn belül elaltatják. Még csak 5 éves! Nem ezt érdemli tőlünk. Úgy szeretném ha egy szerető családnál lenne új helye. Sőt még sokkal jobban szeretném ha Ádám allergiáját vissza lehetne csinálni de az lehetetlen. Most nagyon szomorú vagyok.

1 megjegyzés:

  1. SZió!

    Ritkán,de azért jövögetek.Sajnálom szegény LEót.NIncs valaki olyan ismerős aki szívesen befogadná?:S
    Beus

    VálaszTörlés