2011. március 8., kedd

2011.03.08.

Gigantikus felfedezést tettem: 5 órakor még nem kell villanyt kapcsolni! Ez azt jelenti, minnnyá jön a nyár :-DDD (csak győzzük kivárni).

Ádám köhög, lényegében reggel 5-től egészen mostanáig, elalvásig. Hajnalban már vissza sem tudott aludni, szerencsére csöndben kiosont a nappaliba. Hiába invitáltam magam mellé, nem akart jönni. Vázoltam a lehetőségeit, ha nappaliban marad csak csöndben ücsöröghet se tévé, se más lármázás, elfogadta és ücsörgött. Visszamentem a hálóba találtam mesét és csak úgy mellékesen megemlítettem ha bejön itt nézhet mesét. Nem túl lelkesen de besettenkedett mellém az ágyba én meg tudtam még kicsit kómázni.

Ma kenyeret sütöttem, igazit, kézzel gyúrtat. Nem lett szép de nagyon finom. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése