2011. március 14., hétfő

2011.03.14.

Jó reggelt! Maja este 7 óta egyhuzamban alszik! Hajnalban fél 5 körül hallottam kettőt morogni aztán megint nagy csönd és még mindig durmol pedig már háromnegyed 7 van. Sőt a fiúk is durmolnak, múlt héten szinte órát lehetett hozzájuk igazítani pontosan 6.18-kor keltek. Én most itt függősködök a neten és élvezem a csöndet. :-DDD

Ha már itt vagyok dicsekszek is. Ádám kapott a szomszédoktól egy biciklit kölcsön és tegnap kb 2 óra alatt mankó kerék nélkül megtanult biciklizni.
Idén családi összefogással a nyuszi fog biciklit hozni, apa már hónapok óta keresi a megfelelőt. A tervezéskor mondtam, hogy a mankó kerék nem fontos, Ádám egyensúlyérzéke jó, pillanatok alatt megtanul nélküle is biciklizni. Nem hitt nekem és most csodálkozik.

Miki kicsit köhögős szerintem szombaton lehetett a legrosszabbul, bár ez csak néha látszott rajta. Délelőtt spenótot főztem az nagyjából 20 perc alatt megvolt, utána röpke 40 perc alatt a fiúk felöltöztek (két "húzd fel a zoknidat/nadrágodat" között megfőztem a teám) Maját összecsomagoltam és megtámadtuk a játszót. Miki hintázott, bizony, már a hasamra kötözött Majával is ki-be tudom rakni őket a hintába (éljen a hiper biztonságos EU-s hinta amibe még az 5 éves sem tud egyedül beülni grrrrrrr). Addig Ádám rohangált és lényegében békében telt az első 15 perc. Aztán Miki kikéretőzött a hintából és elment Ádám homokvárát szétrugdosni, Ádám vinnyogott. Mikinek a csúszdázás előnyeit fényeztem de már a homokvár szétrúgása sem volt érdekes csak állt mellettem és fogta a kezem.
- Haza akarsz menni?
- Igen. (sírós hangon) - hazamentünk. Sikeres program volt 40 perc készülődés 20 percért. Na nem baj lesz ez még így sem. :-D
Este fürdésnél is nagyon le volt törve, már minden mindegy volt csak kerüljenek ágyba.

Szombaton délután apa elment a fiúkkal virágalátétért, Maja a karomban akarta tölteni a délutánt, én pedig találtam egy filmet azt bámultam. Minden sima volt amíg kis családom haza nem ért. Onnantól kezdve főleg csak láttam a filmet, szerencsére már tudok angolul szájról olvasni, így azért a fő vonalat követni tudtam. De a legjobb az volt amikor a fiúktól végre hallottam volna, akkor apa állt elő valami halaszthatatlan dologgal. Épp a teszveszen kutatott és ha talál valami érdekeset, ez kb két percenként előfordult, rögtön megosztotta velem.

Negyed 8 Ádám felébredt a többiek még alszanak.

Tegnap Miki leül az ölembe mutatja Büdikutya farkánál a lyukat:
- Anya lyukas! - anya tűt cérnát kutatott (de uuuuutálok varni!) és műtött. Közben Ádám is jelentkezett a kacsájával. Szerencsétlen Kaga már mindenhol lyukas. Őt is megműtöttem, most egy darabig örökös lesz.

Már megint cserés hétvége van. Tanulmányaim befejezése óta engem ez nem érint. Az anyaság előtti életemben a szombat, pont ugyanolyan munkanap volt mint bármely hétköznap, sőt a bevásárlóközpontokban a szombat a hét legforgalmasabb napja. Mióta anya vagyok szintén nem érint a csere a pelust pont ugyanúgy kell cserélnem és mily meglepő a tűzhely/porszívó/mosógép is pont ugyanúgy működik.

Nem tudom Leó hova mehetne nyaralni, nem nagyon kapkodnak érte. Az utcára mégsem rakhatom ki, ő is családtag amíg él gondoskodunk róla ezt vállaltuk amikor ide került. Menhelyre sem szeretném adni még átmenetileg sem. Kitartóan keressük a megoldást. Valamint van pár alternatív ötletem:
- bezacskózzuk
- leborotváljuk
- lelakkozzuk
- megtanulja befelé növeszteni a szőrét
Abba hagyom mert még az állatvédők meglincselnek, pedig csak a kétségbeesés jön ki rajtam, ilyenkor hajlamos vagyok eszement ötletekkel előállni.
Komolyan mondom egyszerűbb lenne Ádámot kölcsönadni pár hétre, de az meg olyan borzalmasan jön ki, hogy a gyereket küldöm el (bár saját érdekében) a macska helyett. Nem jó ez sehogy sem.
Tudjátok ha rólam lenne szó, kutyaharapást szőrével alapon, beszereznék még egy macskát, a szervezetem pedig egyszer majdcsak alkalmazkodik. De a gyerek nem kísérleti nyúl! Vele ezt nem tehetem!

Miki is felébredt 7.40. Maja még durmol de asssszem most már felébresztem. A pihések pedig a reggelit követelik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése