2010. április 26., hétfő

2010.04.26.

Reggel Ádám ébredt először, mellém bújt de még alig helyezkedett el igazán, már kukorékolt a másik kakas is. Ádám átrohant köszönteni, a következő beszélgetés hallatszott:

- Apa, apa, aapaaaaaaaaa!

- Apa ement godozi. (apa elment dolgozni)

De Miki nem tágított amíg átértem ezt még megbeszélték párszor.

- Jó reggelt Miki, én is jó leszek?

Rám néz, vigyorog, majd határozottan megrázza a fejét.

- Ha nem hát nem, ébredezzél egy kicsit mindjárt visszajövök.

Mire a fürdőbe értem:

- Anya, anya, aanyaaaaaaaaa!

- Na most már én is jó leszek? - nem mondott semmit csak hagyta, hogy elvigyem reggelizni.

Az ovi felé az egyik háznál egy nyuszi él. Ma a kerítésre rakott fűből eszegetett mikor odaértünk. A fiúk megcsodálták, Ádám megkérdezte:

- Nyuszi szeeti füjet? (szereti füvet)

- Igen szereti. Meg a répát és a káposztát. 

Hazafelé már nem evett csak nézelődött a kerítésnél és ahogy meglátott kicsit közelebb is jött.

- Miki nézd ott a nyuszi.

- Nyucszi? (valami fura hangot mond a c és az sz között ezt nehéz leírni)

- Hogy mondtad? Te ilyet is tudsz? (hihetetlen gyorsan tanul, karácsonyra verset fog mondani :-))

- Nyucszi, nyucszi. 

Miki délután lázasan ébredt de jó kedvvel, nem volt túl magas, meleg pulcsiba csomagoltam kicsit had dolgozzon a szervezete. Fürdés előtt már 38,6-ot mértem alvás előtt kapott egy adag lázcsillapítót és egy nagy kanál mézet, ez mindenre jó :-). Reggel majd felülvizsgálom a gyereket és ha kell megyünk a dokinénihez.

2 megjegyzés:

  1. hogy van Miki? Nálunk a picik taknyosak, de semmi több. Remélem, Mikinél sem komoly!!!

    VálaszTörlés
  2. Délelőtt jobban volt, de estére már 39 fölöttit produkált. Ha holnap reggelre nem történik valami csodás javulás délután elviszem az orvoshoz. A kedve jó, szerintem nagy baj lehet.

    VálaszTörlés