2010. április 15., csütörtök

2010.04.15.

A ma reggel egész simán indult, Ádám az apjával akart menni oviba de csak én voltam itthon. Cserébe megígértem Ádámnak, hogy jövő héten szerdán apa viszi oviba így rendben voltunk.

- Menj válassz zoknit és pólót addig számold ki hányat kell aludni jövő hét szerdáig. (elterelő hadművelet) - a szekrény felé félúton mondja:

- Kettőt!!!!!

Tőle szokatlan sebességgel végzet a póló és zokni húzással, gondoltam ha már ilyen ügyes volt, Mikire ráadhatom a dzsekit, Ádám is gyorsan nadrágot, dzsekit húz és indulhatunk. De nem. Szemem fénye elvonult kakilni, Mikiről dzseki le, várunk. Akció után folytattuk az öltözést.

- Miki te Szabó Miki vagy? - Ádám

Miki bólint.

- Beszé!!!!! Anya, Miki beszé!!!! Majd azzal a lendülettel megpróbálta rávenni, hogy utánozzon egy szót de Miki addigra már a kutyás hátizsákjára figyelt.

Beszéltem Ádám óvónőjével, nagyon megdicsérte a fiam (nőttem 10 centit), érdeklődő, értelmes gyerek, magától beáll és csinálja a nagycsoportosok feladatát. 

Ma két kölcsön lányom volt :-) Miri mosollyal jött de aztán a jókedve hamar elmúlt, semmivel sem sikerült felvidítani. Csak ücsörgött az ölemben és hagyta, hogy olvassak neki. Miki is igazán megpróbált a kedvében járni, próbálta magára vonni a figyelmet de csak akkor sikerült mikor elrohant Lini pelusával. Igazi nagytesó módjára rögtön visszakövetelte a leltári darabot és akkor nyugodott meg amikor a pelus visszakerült a gazdájához. Lini az egész felfordulásból nem észlelt semmit, számára kerek volt a világ a megszerzett szivacsszőnyeg darabbal :-) Ő remekül érezte magát, nem nagyon tudta, hova tegyen de volt helye mozogni, a nővérét látta és a neki kijelölt terület határán egy csomó érdekes színes dolog volt. Ennyivel be is érte. Ádám volt ilyen önálló ekkora korában :-)

Kaptam egy díjat, ha így folytatom lassan meg lesz az Oscar is :-DDD Szóval született tehetség vagyok :-) De miben is? Természetesen mindenben, köszönöm, hogy végre valakinek feltűnt, dörömböl bennem az egoista. De pillanatnyilag talán a számítógépes tudásom emelném ki, ugyanis minimális távsegítséggel letöltöttem, ezt a díjat és behelyeztem ide. A férjem büszke lesz rám, általában az ilyen bonyolult műveleteket rábízom :-)

Itt a díj szabályzata:
1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.


v: Szabó Emili 
Becenév: Mesi, aanyaaaaaaaaaa
Lakhely: Pécs, Magyarország
Születési hely: Pécs
Magasság: 160 cm 
Névnap: júli. 5.
Foglalkozás: 24 órás ügyeletben anya, aktív munkakereső
Testvérek: egy öcsém
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: több igen lelkes és kitartó tanerő kísérletezett a német nyelv tudását átadni, a mai napig nem értem, hogy úsztam meg bukás nélkül, maradjunk annyiban, hogy ismerek pár angol szót ezeket összeszedtem innen-onnan 
Gyűjtemény: elsősorban pénzt gyűjtenék a bankba meg a cihába varrva, meg bárhova ahol elfér, viccen kívül tényleg van egy szerény érmegyűjteményem, főleg rég nem használt pénzekből, a papám fertőzött meg ezzel és megmaradt, de gyűjtök még recepteket, népi gyógymódokat, információkat, hogy kéne egészségesen élni
Kedvencek: a mamám krémese, jácint, karácsony, mindenféle alkotó, kreatív munka amihez én ügyetlen vagyok
Háziállatok: egy lusta vörös kandúr aki már csak papíron fiú talán egyszer megörvendeztettem egy akváriummal és akkor lesz arany halam is naponta kifogom és vissza dobom :-)

Ezt a díjat Edittől kaptam de én más blogot nem olvasok így most nem tudom továbbadni. De amit találok arra érdemes szerzőt továbbítom ígérem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése