2010. április 11., vasárnap

2010.04.10.

Tegnap sokat szorgoskodtunk Mikivel. Reggel beraktam egy mosást, aztán takarítottunk, idén először az erkélyt is lemostam. Mindjárt itt a jó idő és ismét birtokba vehetjük a rezidenciánkhoz tartozó teraszt. :-) Ebéd után letettem aludni, kiteregettem és reméltem az erkélyen megszárad. De a szél nem így gondolta, be kellett hoznom a szárítót mielőtt fölkapja.

Délután elvertük a kajajegyet. Kaptunk egy ajándék nyerő kártyát, ami természetesen "sajnos nem nyert", de legalább a hűtő tele van :-)

Hazafelé Miki megcsodált minden kavicsot, egészen közelről, leguggolva. Sikeresen belenyúlt egy frissen széttaposott fagyöngybe is, alig bírtuk letenni. Juj de szupi volt brrrrr!

Ezt még múlt héten kaptam a barátnőmtől de csak most tudom kitenni mert egy számítógépzseni veszett el bennem - végleg és egyedül nem tudtam letölteni :-D Szóval most itt van a díjam:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése