2010. április 6., kedd

2010.04.05.




Tegnap anyuék voltak nálunk. Reggel bevetettem magam a konyhába, mire megjöttek már majdnem minden kész volt. Okozott némi nehézséget az abrosz előkotrása, meg tábori konyhám felszereltsége igényel némi leleményességet és plusz munkát de a végére minden a helyére került, mindenki jóllakott. 

Az ebéd fénypontja Ádám volt. Ő hamar befejezte az ebédet és az asztal körül sertepeltélt, majd eltűnt a WC-ben. Kicsit később, szólt, hogy kész van és amíg apa eltakarította a művet, ő boldog mosollyal jött újságolni:

- Szépet kakitam! (köszi, erre pont most volt kíváncsi mindenki :-)) 

Eredetileg azt terveztem, hogy amíg én konyhatündérkedem addig a fiúk a játszón élvezik az új játékokat. Az idő közben téliesre fordult hát megoldottuk házon belül a fütyicsapat lefoglalását. Átlagon felül sikerült, már régen főztem ilyen nyugodtan, alig-alig tévedtek be hozzám és akkor is főleg inni kértek.

Öcsémtől kis vonatokat kaptak (Thomas és Percy), szokás szerint nagy sikere volt. Ádám azért örült mert ez az egyik kedvenc meséje, Miki meg azért mert kereke van és pont ilyen pici kezekbe illő darab. Este Ádám vitte az ágyába Thomast és Mikinek is gondosan bekészítette Percyt. Lefekvéskor nagyon örült neki. Elalvás után be szoktunk menni, betakargatni őket, tegnap apa volt a soros. Mind a kettő a mozdonyt szorongatva aludt. :-)

Mikor a vendégek elmentek, elpakoltam és pihentem egy nagyot. Közben apa elmosogatott és letakarította a szorgos munkával összekoszolt tűzhelyemet. Délután Ádám lovas rajzfilmet akart nézni, Miki közben a tévé gombjával diszkózott. Mire meggyőztük, hogy valami más játékban sokkal sikeresebb lesz, addigra Ádámnak is játszani támadt kedve, természetesen azzal amivel Miki. Az mindegy, hogy két tök egyforma van belőle. (vége lesz ennek egyszer?) Kis civakodás után, újra pár perc béke és ez nagyjából így ment vacsoráig. Este megint az új könyvből kellett mesélnem, ez igazából azért említésre méltó mert csak egyetlen mese van benne és nekem picit uncsi. A másik könyvben 12 mese van és még a végére sem értünk de gyanítom még pár napig az új könyv lesz a nyerő. Azért megpróbálom hátha ma már jó lesz a régi könyvből de egy új mese.

1 megjegyzés:

  1. Az az előnye annak, hogy mindig ugyanazt kell mesélned, h 1-2 nap után már kívülről fújod! :)
    Viszont tényleg uncsi.

    VálaszTörlés