2010. április 24., szombat

2010.04.24.

Ádám egyre többet énekel, néha csak úgy magától és ami a lényeg érthető szavakat használ. Egyenlőre szerény a repertoár na de minden művész volt egyszer kezdő. A legjobban a Nyuszi ül a fűben megy ezt szinte végig érthetően énekli, aztán van még a Süti, süti pogácsa, itt hiányzik pár sor, cserébe felsorolja a teljes családot sőt még a Leónak is süt, nagylelkű gyermek. :-) A Süss fel napból is csak az első és utolsó sor megy, valamint szokott énekelni valami mentőautósat ez vagy saját költés vagy az oviban tanulta mert én még életemben nem hallottam. Természetesen az előadást mindig nagy ovációval és vastapssal jutalmazzuk.

A nagyfiúk délután elmentek focizni apa elmondása szerint Ádám szívesebben szaladgált a labda után mint rugdosta. Apportírozni legalább már tud. :-D Mi Mikivel befejeztük a sajtos sütit és épp indultunk volna a sportolók után mikor beléptek az ajtón. Miki felöltözve, süti becsomagolva így családilag megcéloztuk a játszóteret. Kiskorúakat leraktuk a homokozóba apa felügyelt, én meg a padon olvastam. :-) Egészen jól alakult minden mikor egy hatalmas sötét felhő jelent meg, a játszótérről kezdett elpárologni a nép és mi is a távozás mellett döntöttünk. Itthon a szokásos vetkőzés a kádba (de utálom a szürke homokot) süti, víz osztás majd mire mindenki feltalálta magát a felhő ahogy jött úgy el is ment. Bántam, hogy feljöttünk de már nem volt kedvem előröl kezdeni az öltözködést.

Este egy hajnyírás volt esedékes a fiúknak. Miki kezdte a sort, a fél fejéig jutottunk mikor sírni kezdett. Ezzel új rekordot állítottunk fel, általában szinte az egészet végig ordítja, kemény 3 perc alatt kész is vagyok a kis bukóval de ez nagyon hosszú 3 perc! Ádám is hisztizett egy sort amíg az alsó részt vágtam, pedig ő egészen pici korától békében kivárta amíg végzek. Csak a gépet szerette volna megkaparintani néha. Pár hónapja van ez a cirkusz, azóta mindig cakkos a tengerészgyalogos frizurája :-( Most még apa van vissza és mára befejeztem a fodrászkodást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése