2011. április 6., szerda

2011.04.06.

Két hete a szomszéd úgy fölbosszantott a fenyegetőzésével, hogy még aznap felhívtam a gyerekvédelmiseket én magam. A telefonban egy nagyon kedves hangú segítőkész hölggyel beszéltem aki megígérte, hogy kijönnek. Ma jöttek. Személyesen is nagyon kedvesek voltak Miki szemétől* sem kaptak szívrohamot. Meggyőződtek róla, hogy vékonyak a falak, a hangoskodás nem szándékos. Megnyugtattak, hogy a szomszéd fenyegetőzhet és mehet a gyámhatósághoz is, nem fognak vele foglalkozni. Erről fog kapni egy hivatalos levelet is. Utána nem tudom mi lesz, gondoltam rá, hogy bekopogok hozzá és meglepem egy doboz altatóval és egy pár füldugóval. Vagy aludjon a másik szobába. Egyedül él egy két szobás lakásban, ő tud szobát cserélni én nem tudom a gyerekek reggeli programját (reggeli, fogmosás) a hálószobánkban megoldani. Éééés szabadon élhet a költözés jogával, mi a lakáshitel miatt kötve vagyunk de ha esetleg egyszer elköltözik az erkélyről fogok pezsgőt locsolni.
* Miki szeme már a szivárvány minden színében pompázik, gyermekem úgy néz ki mint aki egy tömegverekedésből szabadult. Ez egy friss mai kép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése