2011. április 7., csütörtök

2011.04.07.

Maja nem sokkal 6 után úgy döntött reggel van, kiloptam a szobából és betelepedtünk apa mellé reggelizni. Közben apa felébredt, felkelt Maját letettem a helyére, én is elheveredtem és még egy órát szusziztunk így mi ketten csajok (juj de jó volt ezt leírni, mégy egyszer: mi ketten csajok, de jó :-DDD) az alvás köztudottan szépít. :-)
Volt már ilyen, hogy Maja a mi ágyunkban kötött ki reggel, akkor amíg kimentem pisilni a hadonászására fölébredt apa és mire visszaértem ott pislogott a Leány fölött:
- Este még nem ez a csaj feküdt mellettem.

Folyamatosan szőrtelenítjük a lakást ma a szőnyegpucolás volt a soros. Apa reggel még frissen nekiállt, Maját beraktam az ágyába nézelődni, közben az egyenletes gépzúgásra elaludt. Ha jól emlékszem utoljára a kórházi pólyában volt hajlandó háton aludni. A fiúk az egész akciót az asztalon ülve (nálunk időnként szabad az asztalon ülni) szurkolták végig.

Ma az oviba húsvéti készülődés volt. Ádám ugyan betegszabin van de szóltam az oviba, hogy a programon szeretnénk részt venni, így vártak. De Ádám apával az egész várost körbejárta, biciklit néztek és nem volt kedve jönni. Miki viszont azonnal önként jelentkezett. Gondoltam egy merészet darab-darab, összeszedtem és átmentünk ketten. Az óvónénik sem akadtak fönn a cserén, kicsit hiányolták Ádámot. Lehetett koszorút készíteni, agyagtojást festeni, kifújt tojást (ezt mi vittük) festeni. Mi az utóbbi mellett döntöttünk, ez tűnt a leggyorsabban kivitelezhetőnek. A számításom be is jött mire kész lettünk a tojásokkal Miki haza akart jönni. A tojásainknak még száradni kellett azokat az óvónéni gondjaira bíztuk, majd Ádám hétfőn hazahozza. Jó kis program volt én még szívesen maradtam volna.
A végére pedig egy friss Maja mosoly.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése