2011. április 1., péntek

2011.04.01./2.

Annyit nyafogtam a fele mondani valóm lemaradt.
Maja reggel fél 6-kor úgy gondolta ideje felkelni. Ilyenkor kilopom a szobából, hogy a fiúkat ne ébresszük fel. Tegnap egész nap nem kakilt ezért nem ért akkora meglepetésként, ahogy csúsztattam alá a kezem, valami folyós meleg anyagot tapintottam, hónaljig kakis volt. A pelenkázón próbáltam rendbe rakni, közben sikerült felébreszteni a fiúkat. Mikor kész lettem Mikit visszatettem az ágyába. Majával betelepedtünk a hálóba. Kicsit később nyílik az ajtó Ádám elment pisilni, Miki garázdálkodni való után nézett volna. Megint visszatettem az ágyába. Ádámot közben meggyőztem, hogy sokkal szuperebb lesz ha bejön hozzám és mesét nézünk. Miki nem aludt el de legalább 7-ig csöndben volt a szobába. Ha Ádám visszamegy abból pillanatok alatt katasztrófa lett volna. Látjátok kedves szomszédok ami tőlem telik megteszem de ez nem működik mindig.

Tegnap gyönyörűséges idő volt de egyszerűen nem volt szívem felébreszteni Maját a játszótér látogatás kedvéért. Mire felébredt addigra belőlem szállt el az erő és semmi kedvem nem volt azért a 20 percért összeszedni az egész bandát. Nem leszek bezzeganya. (lemondó sóhaj) De ma ha Miki felébredt kimegyünk, Ádám épp az ágyunkat szedi atomjaira.

Maja tegnap kb 3-ig csak evett és aludt utána pedig főleg a karomban akart lenni. Estére annyira elfáradt, hogy vacsora helyett pár slukk után egyszerűen elájult. Hiába próbálkoztam bármivel csak heverészett a karomban mint valami rongy. Letettem, már majdnem indultam volna a boltba mikor felébredt és eszébe jutott, hogy ő lemaradt a vacsiról. Visszamentem, Miki még ébren volt és az ágyban fekve mondogatta a vers részleteit amit Ádámnak kellett megtanulni pár hete logopédia órára. Édes volt. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése