2011. április 20., szerda

2011.04.20./2.

Sokat gondolkodtam de végül is leírom, mert annnnnyira bosszant!
Tegnap jöttünk haza az oviból, Maja a hasamon, Miki kezét fogom Ádám fogja Miki kezét. Így szépen csapatban felsorakoztunk a zebra mellett. Láttam a közeledő buszt, hátrébb léptem, kis csapatom is hátrébb parancsoltam de a busz megállt! Elindultunk, közben a távolabbi sávban közeledő kisbuszt figyeltem, hogy megáll vagy legalább lassít, lassított. Már majdnem az út felénél tartottunk (két sávos út) mikor iszonyú fékcsikorgást hallottam. A vandál, fülén telefonnal, a miattam ácsorgó busz mellett csörtetett előre, tőlünk 5-6 lépésre állt meg! Erősen remegő térdekkel léptem fel a járdára a túloldalon. Nem értem mégis mit gondolt, a busz hobbiból ácsorog a zebra előtt?

A másik bosszantó de legalább nem életveszélyes, valaki magyarázza el ha VAN hely parkolni, mért a járdán áll meg az autójával? Már nem először fordul elő, hogy az autó teljes szélességében a járdán ácsorog én meg választhatok, hogy a forgalmas út felé vagy a virágos kertbe/sárba/kutyakakis fűbe kerülöm ki. Ma olyan jól sikerült, ha történetesen babakocsival mentem volna csak röpülve lett volna esélyem kikerülni a járdán álló autót. Szerintetek mennyire érdekelt, hogy Miki pont keresztül trappolt az egyik kultúrnövényen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése