2011. április 9., szombat

2011.04.09.

Üres a ház, nagy a csönd, nincs alkotói légkör. Azért igyekszem összekapni magam.
Tegnap gyerekpszichológusnál jártam. Hónapok óta nagyon nehéz a fiúkat kezelni, főleg ha együtt vannak. Most egy kívülálló segítségére volt szükségem. Egyenlőre elégedett vagyok az útravalóval amit kaptam. Minden látszat ellenére a fiúk nem ördögök és én sem vagyok az anyák utolsója. Eddig sem jártam rossz úton csak több határozottságra és kitartásra van szükség. Kipróbálom.

Kis pihéseim a mamámnál töltik a hétvégét, palacsintán és kakaós csigán tengődnek, mily sanyarú sors. A mamás hétvége a világ legnagyobb találmánya. Elvileg itthon most csönd és béke honol de Maja nem szereti a szelet, két napja alig alszik a csibém, délutánra teljesen kiborul és minden mindegy fürdésig csak ordít. Szóval nem unatkozunk.
Tényleg nem vagyok formába, semmi nem jut eszembe amit írni akartam. Majd pótlok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése