2011. április 27., szerda

2011.04.27./3.

Ádám nagyon köhög, ma csak a locsolkodás miatt engedtem el oviba, ebéd után hazahoztam és a héten már nem is megy. Reggel kérdeztem tőle emlékszik-e még a locsolóversre amit hétfőn tanultunk csak bólogatott de nem mondta el. Nem nyúztam reggel 6-kor. Mikor az oviban kérdeztem a locsolásról már darálta is a verset:
- Ádá vagyo szép és laza, locsoak vagy mehe haza? (Ádám vagyok szép és laza, locsoljak vagy menjek haza?)
Nem a világ legszebb verse de a direkt gyerekeknek való kupacban méteres hosszúságúak voltak. Ismerem Ádám képességeit a sikerélményre törekedtem.
Kapott egy kicsi csokinyulat és egy csokigolyót. Legalábbis ennyi maradt meg mire odaértem. :-)

Délelőtt beszélgettünk Mikivel:
- Mi leszel ha nagy leszel?
- Katona! - vágta rá azonnal.
Délután Ádámtól is megkérdeztem, az ő válasza nem volt gyors ám annál meglepőbb:
- Moto. - vagyis a fiam motor lesz ha nagy lesz. Oké, biztos "motoros"-ra gondolt igazából de ez így eredeti szöveggel mókásabb. :-)

1 megjegyzés: