2011. április 10., vasárnap

2011.04.10.

Mindenki a fedélzeten, ismét teljes a létszám itthon. Szokás szerint a fiúk jól érezték magukat, Miki haza sem akart jönni. Mióta itthon van csak a dédit emlegeti. Mikor megjöttek azt mondta jól érezte magát de máskor csak a dédihez megy, papához nem (a papa és a dédi együtt laknak). Kicsit később módosította és a papához is megy máskor. Dédi azt mondta jók voltak, civakodtak de nagy gond nem volt, nem fáradt el nagyon. Próbálom elhinni de szinte látom ahogy távozásuk után nekidőlt az ajtónak és törölgette a homlokát. :-D Legközelebb mi megyünk apával, jók leszünk, szót fogadunk, nem civakodunk, megeszünk mindent. :-)

Nekem úri dolgom volt itthon, tegnap Maja csak negyed 9-kor kelt, pontosabban csak picit nyöszögött aztán csend lett, én épp azon gondolkodtam, hogy most akkor menjek vagy ne menjek. Apa közben két kakaós csigával jelent meg a háló ajtajában. Szóval maradtam az ágyba és megettem a reggelim. Maja pedig visszaaludt és csak 9 után csengetett reggeliért.
Múlt héten kezdte bontogatni a virágait a szomszéd cseresznyefája, azóta már teljes pompájában díszeleg. Az első virágok megjelenésekor Ádám nagy újongásban tört ki:
- Hujjjá! Itt a tajasz!!!!!!!!
Nézegettem ezt a képet és azon gondolkodtam, hogy 10-15 év múlva pihés fiaim magas, széles vállú daliák lesznek és ember legyen a talpán aki Maja közelébe merészkedik. A Leány kicsit rebegteti a szempilláit az önkéntes testőrség fölé magasodik és csak alapos vizsgálat után szigorú felügyelet alatt lehet vele beszélgetni. A szülés után a doktornő is megjegyezte, hogy ő nem szeretne két fiú után húgi lenni. :-D Én sem de Maja más, határozott csaj (az én vérem - büszkén kihúzza magát, nő 10 centit). A fiúkat terveztük, vártuk, Maja meglepetésként érkezett, ő minket választott, ez nem lehet véletlen. Sőt, még az is lehet, hogy az én csöpp lányom menti meg a bátyjait. :-DDD

Ma ajándék sütit készítettem, pontosabban az adóbevallásomért cserébe. Nem egészen terveim szerint sikerült, mondjuk úgy, hogy rusztikus lett de nagyon finom. Szokás szerint a csokimáz volt a gyenge pont de nem adom fel. Egyszer csak megtalálom azt a mázat ami ehhez a recepthez tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése