2010. augusztus 30., hétfő

2010.08.30.

Tegnap hazafelé Miki itt a házelőtt meglátott egy lepkét, kicsit megkergette, majd nagyokat nevetve tapsolt neki. Nekem az egész jelenetről a Süsü egy részlete jutott eszembe: "Várj meg lepke, várj meg, lepkepillangó várj meg!"

Délután körtét ettünk, Mikié elfogyott:

- Anya ké mé kőtte. (kérek még körtét) - és az egész jelenethez ellenállhatatlanul pislogott.

Ma reggel Miki megette a reggelit majd ledobta (ejtette?) a kanalat. A tányért a kezembe nyomta majd szurkolni kezdett:

- Kanam, kanam. (kanalam) - nézek körbe keresem, nem találom, Miki már majd kiesik a székből annyira mutogat, végül megtaláltam a hűtő alatt. Miki ezt hatalmas tapssal jutalmazta.

Délelőtt megtalálta az egyik telefont. Felült a parkolóház tetejére, majd fontos beszélgetésbe kezdett, természetesen nagyon komoly arckifejezéssel.

A fiúk fodrászosat játszottak a hajammal. Jól indult, mint egy sztárnak, készült a frizurám, két fodrász dolgozott egyszerre a fejemen, kis szépséghiba, hogy fésű és hajszárító helyett csavarhúzóval és kombinált fogóval dolgoztak. De az én fiaim kreatívak és megoldották :-) Ádám egész belendült az alkotásba, kezdtem hasonlítani egy felizgatott WC kefére. Erre Miki vérszemet kapott és csak úgy puszta kézzel tépkedni kezdte. Miután meggyőződtem róla, hogy van még hajam befejeztük a játékot. Borravalót nem kaptak a fodrászok, remélem egyik sem akar Hajas nyomdokaiba lépni :-D

1 megjegyzés: