2010. augusztus 3., kedd

2010.08.03.

Mire tanít meg a gyerek?

Például arra, hogy lakáskulcsot soha, soha, soha ne adj oda játszani. Hazaértünk az oviból, Miki elkunyizta a kulcsomat, gondoltam úgy is hallom merre zörög vele. Nekiálltam az ebédnek és a kulcsról meg is feledkeztem. Nem is volt semmi gond egészen az oviba indulásig, már felöltözve állunk az ajtóban, mikor hirtelen: DE HOL A KULCSOM??? Eszeveszett keresés, igazából már tíz perce úton kellett volna lenünk. Még a teljes idegösszeomlás előtt sikerült megtalálnom a fölső ágyon. Szóval most megfogadtam, hogy soha többet nem adom a gyerek kezébe a kulcsomat.

Tegnap kérdezem Ádámot:

- Mi volt az ebéd az oviban?

Elgondolkodik és egy vállrándítással kiböki:

- Finooo. (finom) - hű most aztán okosabb lettem.

Még egy kicsit gondolkodik:

- Tésza. (tészta)

- Milyen tészta?

- Fino tésza. (finom tészta)

- Megetted?

- Igen.

Ennél többet nem sikerült kihúzni belőle.

Ha Mikivel vagyok itthon beszélgetéseink igen egyhangúak:

- Ha pisilni kell ülj rá a bilire.

- iiiiiijóóóóóóóóó.

Kicsit később a válasz:

- NEM! - és tényleg nem is ül rá, de a pelust meg letépkedi magáról. Most nagyon unom a bili leckét. Ma délután fél óra alatt már nem is számoltam hányszor rohantam takarítani. Alig befejeztem, jött a következő adag. Tudom a pasik imádják körbejelölni a territóriumukat de egy lakásban ez annyira fölösleges. Ezért a 473. takarítás után elkaptam őkelmét és becsomagoltam. Nem tudom mi lelte de kivételesen meg se próbált levetkőzni. Jó lenne egy SZOBATISZTA üzemmód gomb valahol a gyerek hátán. Na nem baj majd a harmadikra rakunk :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése