2010. augusztus 18., szerda

2010.08.18.

Ádám reggel apával ment oviba, elköszönt mindenkitől de Miki húzódozott. Oké, Miki nem kér puszit, elmentek. Amint becsukódott az ajtó:

- Puccci, puccci???

- Az előbb még nem kellett, most lemaradtál róla.

Délután nézegeti a lábát és nyöszög, én is nézem egy pici seb van az egyik kisujján. Megbeszéljük, hogy bibis és este fürdés után bekenjük. Jön Ádám doktor (nehogy kimaradjon valamiből) nézi Miki lábát:

- Bibis. (diagnózis) Máki is? - és megnézi a másik lábát is. Mindezt teljesen komoly, szakértő arckifejezéssel. Nem bírtam ki röhögés nélkül :-D

Kicsit később, Miki eltéveszthetetlen szagot húz maga után:

- Miki, kakis vagy?

- Neeem.

- Biztos?

- Neeem. (mindjárt gondoltam)

Ezt még tegnap akartam írni csak elfelejtettem. Szóval tegnap jövünk haza az oviból, a szokásos jól érezted, magad, mi volt az ebéd kérdések után, Ádám csak úgy mesélni kezd:

- Mé ketőt jövö oviba és megyü messzi mamához. (még kettőt jövök oviba és megyünk messzi mamához) - hirtelen levegőt sem kaptam, hogy ezt így kiszámolta! A megdöbbenésem oka, hogy általában nincs tisztában a napok jelentőségével. Pedig szoktuk neki mondani, hogy még ennyit meg annyit alszol és utána jön érted a papa stb. stb. akkor lelkesen bólogat majd másnap már fogalma sincs mit és mennyit számoltunk. Ráadásul most nem is nagyon beszéltünk a közelgő programról, pontosabban csak hétfőn reggel próbálkoztam de akkor épp el volt foglalva a "nem akarok oviba menni" című hisztivel. És akkor még hármat kellett menni. Fogalmam sincs mikor és kivel számolt de én olyan büszke voltam az okos fiamra, hogy rögtön nőttem tíz centit. :-DDD

Mikivel öltözni mostanában külön sportesemény egészen pontosan a szabadfogású birkózásra hasonlít. Be van sózva, megyünk boltba/oviba/világvégére/mindegy csak az ajtón ki, de a pelenkázón hirtelen minden más sokkal fontosabb lesz mint az öltözés. Halaszthatatlanul le kell rámolni a plüssöket, föl kell mászni a polcra, megnyalogatni a szandit, vagy legalábbis vadul kapálózni kell érte pedig még a pólónál sem tartunk. Ha nem a pelenkázón öltözünk akkor mindezt kombináljuk egy fogócskával is. Milyen szerencse, hogy nem egy 500 szobás palotában lakunk, estig se öltöznénk fel :-D

Viszont ha kuglófom kisebb mazsolája saját kedvére öltözhet, természetesen véletlenül sem a saját ruháiba azt nagyon élvezi, még modellkedni is hajlandó:

- szuperman jelmez (a tornyot egyedül építette)

- takarítónőőőőő vagy Mike Tyson? (Ádám ovis pizsijében)

- Ádám kimenős nadrágja (térdig visszahajtva) és a tavalyi játszós cipője a sapi a szekrény mélyéről került elő

- Apa pólója kicsit szűk, lábujjban pont szorít :-DDD

1 megjegyzés: