2010. augusztus 10., kedd

2010.08.10.

Ádám ma egy ragtapasszal a térdén jelent meg az oviba.

- Mi történt?

- Ejettem. (elestem)

- Fájt, sírtál?

- Ühüm. - ezzel be is fejezte a beszámolót.

Kicsit később már itthon mutatja a tapaszt:

- Ónéni bekötöte. (óvónéni bekötötte)

- Igen látom, este fürdésnél levesszük, hogy gyorsabban gyógyuljon.

- Jó.


Miki rosszalkodni készül, most épp a mélyhűtő nyitogatása a kedvence (nekem nem :-():

- Anya mejé, mejé aja feje! (menj arra fele) - és hesseget a kezével. Mindezt élőben látni egy 80 centis mini mókustól, nehéz megállni röhögés nélkül.

Lementünk délután a játszóra, gondoltam arra az alig egy órára amit előreláthatólag lent leszünk nem érdemes vizet vinni, így csak fogtam a pelyheseket meg a homokozó játékot és mentünk. Rögtön megszállták a homokozót, én letelepedtem egy árnyékos padra és élveztem ahogy elvannak nélkülem. Kicsit később Ádám hintázni akar, természetesen Miki is. Bepakoltam őket és kisebb megszakításokkal de kb egy órát hintáztak! Szerintem életükben összesen nem ültek ennyit a hintába. A jobb karom holnap valószínűleg meg sem tudom majd mozdítani :-DDD Közben az is kiderült, hogy Ádám tudja hajtani a hintát, tökéletes a technikája de mivel Mikit úgy is lökni kell, így kényelmesebb volt neki is.

Később kezdett megelevenedni a játszó, jöttek-mentek a gyerekek. Miki bepöffeszkedett a homokozóba és mindenki más játékával boldogan játszott sőt barátkozott is miközben én Ádámot löktem a hintában és nem is voltam közel. Természetesen a saját homokozója picit sem érdekelte, szerencsére a többi gyerek jót játszott vele, legalább csere alapnak jó volt :-)

Jött egy kislány kacsás, kerekes járművel. Az a fajta amibe a 1,5-2 éveseket szokták belerakni biztonságos ülés, körbe kapaszkodó, teteje is van és tolni lehet. Az érdekes az volt, hogy ebbe egy kb 5-6 éves kislány ült (lövésem sincs, hogy passzírozták bele). De a jármű Mikinél abszolut sikert aratott, sőt felfedezte, hogy vannak rajta gombok amit ha megnyom bugyuta dallamot játszik. Innentől kezdve a játszó többi része megszűnt létezni. Sőt az én furfangos fiam, megfogta a kezem, elvezett a gurulós kedvencétől jó messze aztán mikor azt hitte nem látom visszasomfordált. Ezt még eljátszottuk párszor, aztán Ádám megint hintázni akart, így Mikinek is érdekes lett, majd mikor elunták hazajöttünk. Hihetetlen de 2,5 órát elvoltunk mindenféle hiszti és visítás nélkül, izé volt nyivákolás de kivételesen nem az enyémek cirkuszoltak. Na de mikor hazaértünk! Rögtön ruhástul beraktam őket a kádba ott vetkőztek, mivel már közel volt a vacsora idő meg is fürödtek. Utána elengedtem őket játszani és jött a nyivákolás is, meg a hűtő ajtó nyitogatás, csillár piszkálás, ágy szétrombolás. Nehogy kimaradjon a napi hiszti így fél órába sűrítve megkaptam :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése