2010. augusztus 22., vasárnap

2010.08.22.

Tegnap reggel indultunk a boltba, szandál húzás közben Ádámnak rettenetesen fontos telefonálni valója akadt. Húztam Miki szandiját közben csak fél füllel figyeltem Ádámot, apával beszélt. Leteszi:

- Jaj apa is vesz tej, kenyé!!! - közli kétségbeesetten.

- Akkor majd elrakjuk a fagyasztóba és holnap nem kell venni, jó lesz így?

- Jó! - fülig érő vigyor és szemmel láthatóan megkönnyebbült.

Kiértünk a parkolóba láttunk egy érdekes kisautót, számomra ismeretlen márka. Ádám nagyon örül, mutogat rá:

- Mizi mozi!!! (mini morris) - nem az volt csak hasonló de velem lehet egyezkedni, így ennyiben maradtunk.

Mai aranyköpések:

Ádám ebédnél:

- Apa te nagyon ühe votá. (ügyes voltál)

- Miért.

- Me fözté fino ebé. (mert főztél finom ebédet)

Apa a konyha közelében sem járt egész délelőtt az ebédet én főztem, de a babérokat learatta. :-(

Miki délután:

- Miki szótfogadsz anyának, jó leszel amíg nem vagyok itthon?

- Ige.

- Biztos?

- Nem. (őszinte gyermek)

Kicsit később:

- Fiúk elmegyek pisilni addig ne romboljátok szét a házat!

- Nem! - még az ajtót se csuktam be hallom Ádám suttógó hangját (életében nem beszélt még suttogva)

- Miki gyee, rombojuk szét háza.

Ma kapok egy piros pontot, kettőt! Életemben először valódi napon érett paradicsomból ketchupot főztem. Még dunsztolódik de nagyon finom lett. Büszke vagyok magamra :-D

1 megjegyzés: