2010. augusztus 13., péntek

2010.08.13.


Ma életemben először igazi paradicsomból főztem levest. Messzi mamától kaptunk finom, valódi napon érett, saját termesztésű paradicsomot gondoltam pár szemet föláldozok és kísérletezek. Paradicsompasszírozóm nincs de éljenek a modern konyhagépek először leforráztam és lehámoztam az alanyokat, majd mikor megfőtt összeturmixoltam. Nagyon finom lett a végeredmény, Miki is lelkesen lapátolta :-)

Ebéd után szoktunk menni Ádámért az oviba, amíg befejezi mi kint várunk. Miki ilyenkor felfedezi az öltözőt és a padon hagyott játékokat megnézi majd visszateszi. Ezer bocs nem látom ebbe mi lenne bűn, így amíg visszatesz mindent, hagyom. Van egy fiú, mindenféle csuda autókat szokott tárolni a padon, természetesen az én fiaim meg rögtön ráröpülnek. Múltkor az egyik kislány kijött és jól ki is oktatott, hogy az az autó az "Ödönkéé" aki nagyon irigy és nem enged vele senkit játszani. Nem értem minek hurcolja az oviba, a szobába úgysem viheti be (csak alvós állatokat lehet bevinni, így egyeztünk meg az óvónőkkel) csak heverészik hetek óta a padon. Tegnap Miki egy rózsaszín játékmobilt talált ami gombnyomásra hangot adott meg villogott, természetesen rögtön beleszeretett. Nem is volt semmi baj addig amíg az ajtóba meg nem látta a gazdája és szívrohamot kapott. A dadusnéni vette észre, Miki egy hős módjára szó nélkül átadta a mobilt. Ma már nagyon bátor volt a szentem és elkezdett a zsákokban turkálni. Azt pedig szigorúan tilos! Mentünk is gyorsan visszarakni minden elemelt játékot, az egyik zsákba több műanyag mütyür volt mint ruha. Ezt sem értem mi ebbe a jó de mindegy.

Ádámot ma taknyosan kaptam vissza az oviba, egész délután levert volt. Láza nincs, csak a szokásos köhögés, orrfolyás. Végül is már 3 hete jár oviba és eddig ez nem jelentkezett. Hosszú volt a mai délután. Ádám a takony miatt volt nyűgös de nem akart bemenni a szobánkba pihenni, kint meg Miki nyúzta. Ő sem volt teljesen a toppon mert korán elment aludni de fel kellett ébresztenem, mikor Ádámért mentünk. Így nem aludta ki magát, nyűgösködött egész délután. Cserébe ma megszavaztuk a korai takarodót és este 8-kor már csönd volt :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése