2010. augusztus 5., csütörtök

2010.08.05.

Ezt gyorsan az elején mert nem illik a mai mondandóba sehova. Miki új kedvenc szava: minná (mingyárt) a gyere ide kérésre szinte mindig ez a válasz.

Reggel elmentünk boltba, útközben láttunk egy markolót (az ilyen gépeket kötelező a járda szélén állva megcsodálni) Miki örvendezik:

- Makojó, makojó!!!

- Ha nagy leszel fogsz ilyet vezetni?

- Ige ... nem tudo ... nem. - na most döntsd el melyik. Éljenek a határozott pasik. (kaján vigyor)


Már megint szobatisztaság. Igen, gyermekem ma is vetkőzéssel kezde a napot, előhoztam a bilit és reménykedtem. Ma különösen rossz a találati arány, egészen pontosan egy mazsolányi kakin kívül minden mellé ment. Komolyan felmerült bennem a gyanú, hogy tulajdonképpen azt élvezi, hogy amíg én takarítok ő beszökik a fürdőbe és ott garázdálkodik.

Miki pisil, a nappaliba a szekrény előtt:

- Pisite!!! (éljen, látom) Büdikutya hajszál híjján úszta meg, elindulok a felszerelésért, közben kihátrál az előszobába és két újjabb teljesen külön álló tócsát hagy maga után, boldog (én nem):

- Piste, piste!!!

- Miki lesz még pisi?

- Neeee!

- Biztos?

- Neeee! - (sejtettem)

Amíg takarítok megtámadja a WC-t és Ádám szűkítőjét, hirtelen ötletként ráültettem, nagyon boldog, kizavar:

- Mejé ki! (menj ki) - a kezével az ajtó felé heseget - arra mejé, kakiok. - (na abból nem eszel, nem fogsz itt egyedül ücsörögni).

- Nem megyek, szólj ha kész vagy.

Kicsit később.

- Miki kész vagy?

- Neeeeeeee!

Megint később.

- Kakitaaaaa. - csak puki volt. Leszedem, kimegyünk.

Következő alkalommal, pisi a szoba közepére, rohanás a fürdőbe, szinte előbb bent van mint én, már a küszöbről startol a szűkítőhöz, felültetem, boldog:

- Pisiteee, pisíííteee!

- Igen, tudom az előbb a padlóra. Kész vagy?

- Nem.

Kicsit később hagyja magát leszedni, természetesen eredmény most sincs. Hogy lesz ebből szobatisztaság??? Egyszerűen megállt a tudományom. A pelust leszedi de a bilit csak ötletszerűen használja, főleg ücsörgésre, én meg takaríthatok. De jó lenne egy tenyérnyi árnyas gyep, kiengedném oda egyszál fütyibe és jelölgethetne kedvére :-)

Az utóbbi napokban annnnnyi kakit takarítottam, hogy érdemes lenne lottóznom, már jár nekem egy kis szerencse! Ma úgy döntöttem kipucolom a szőnyeget, összetekerjük és amíg ez a bili mizéria tart berakjuk a hálóba. A parkettát sokkal könnyebb fölmosni.

1 megjegyzés:

  1. Én nem vállalom be, hogy pelus nélkül legyen a szobában. Múltkor a fürdőben egy pici a bili mellé ment a szőnyegre, másnapra hajléktalan szag volt a fürdőben. Azt a szőnyeget még ki tudom mosni a mosógépben, de a padlószőnyegből hogyan tisztítom ki, hogy ne maradjon nyoma?
    Próbáld meg, hogy nem hagyod a bilin ücsörögni, hanem Te rendszeresen rárakod (amilyen időközönként szokott pisilni), és ha éppen nem kell neki, nem jön semmi, akkor azonnal le is szállítod róla. De ez csak egy ötlet... Szinte semmi tapasztalatom még...

    VálaszTörlés