2011. január 31., hétfő

2011.01.31.

Miki pénteken és szombaton is nagyon ügyes volt, megúsztuk a napot egy-egy balesettel. A kezdeti sikerek után tegnap óta erős visszaesést mutat. Az egy dolog, hogy akkor is megyünk pisilni amikor nem kell de amikor meg tényleg kell későn szól. Most elbizonytalanodtam, hogy legyen a folytatás, talán még várok pár napot, kísérletezünk és ha romlik a találati arány felfüggesztjük a dolgot.

Reggel életemben először használtam a porszívós orrszívót. Nekünk egy hónappal ezelőttig nem volt, egy kis elemes kézi orrszívót vettem még sokéve Ádámnak és egészen eddig az elég is volt. Szerencsére nem volt beteges a banda a kis gép nekünk hosszú éveken keresztül bevált. De most már a fiúk nagyok és nincs akkora ereje, hogy mindenhonnan kiszívja a cuccot. Az áldozat Miki volt, még csak az első lyuknál tartottunk, azzal is csak félúton és a porszívó elhallgatott. Miki örült, én kétségbe, majd pánikba estem, hogy a porszívónk kilehelte a lelkét. Jobb ötletem nem volt, elpakoltam a gépet és egyéb dolgaim után néztem. Kicsit később előszedtem a porszívót megnyomtam a gombot és életre kelt, éljen! Mikit ismét elkaptam, az orrához tettem de nem szív! Hangja van de nem szív! Vizsgálom a gépet, próbáltam bekukucskálni a csőbe, lehet eltömődött, mikor észrevettem a porzsáktartó nyitva van. Amíg elmentem az orrszívóért valamelyik pihés garázdálkodott. Imádnak szétszedni mindent amit lehet és azt is amit nem. :-( Visszaraktam a helyére a porzsákot, rendesen lecsuktam a tetejét és a porszívó ismét szívott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése