2011. január 26., szerda

2011.01.26.

Tegnap, betelepszek Majával a szoptatós fotelbe, csörög a telefon, gyerek a mellemen, kislattyogok, felveszem, Miki épp valahol szétszedni készült a lakást, majd a csörgésre a lábamnál kezdett tombolni a telefonért.
- Én is beszéek dédimama!!!!!
- Nem a dédimama.
- De én is beszéek dédimamaaaaaaa!!!!!!!!
Egy hölgy bemutatkozott, ő a Lopjunkegyütt KFT megbízásából telefonál, egyszer válaszoltam valamilyen kérdéseikre és ők ezért annnnnyira hálásak, hogy megajándékoznak egy hiper-szuper takaró, párna garnitúrával. Aha, persze. A mézesmadzag után jött is a feladat. Ők gerincsérvvel és gerincproblémákkal foglalkoznak és ha már úgyis nálunk járnak az ajándék átadása ürügyén, tartanak egy naggggyon érdekes előadást, ami annnnnyira érdekes, hogy feltétlenül hívjak meg akkora egy-két ismerősömet, nehogy lemaradjanak. Itt megköszöntem a lehetőséget és elmondtam, hogy újszülött van a házba, nem vagyok alkalmas ilyen tipusú vendéglátásra.
Asssszem komolyan érdeklődni fogok a szolgáltatónál, hogy lehet titkosítani vagy legalább rendelkezni arról, hogy ne adják ki a számom reklám célokra. Nagyon elegem van a hasonló hívásokból. Először csak 2-3 havonta hívtak, múlt hónapban hetente, a héten már kétszer. Általában kedvezményes áru karakószörcsögi wellness hétvégét kínálnak (két személyre a gyereket meg a szekrénybe hagyom), egészségnapot és hasonlókat. Igyekszem türelmesen végighallgatni és finoman lerázni, mert a hívóm csak a munkáját végzi, nem érdemli meg, hogy bunkó legyek vele de már nagyon unom ezeket a hívásokat. Ja és mindig SzabóNÉ-ként keresnek. Borsózik a hátam a NÉ-től, oké nem tudják a nevem de olyan nehéz lenne Szabó úr feleségét keresni?

Hosszú szolgálat után az etetőszékünk végleg kilehelte a lelkét. Nagy bánat ez nekem, mert ez volt az egyetlen hely ahol Miki biztonságosan egy helyben maradt. Ha rajtam múlik talán 18 évesen szoktatom ki belőle. :-DDDD De az élet mást hozott, így két napja kísérletezünk a széken evéssel ha egyedül van egész jól megy csak 3-4-szer kell visszazavarni a helyére közben. Ha Ádám is mellette van olyan messzi kell ültetni őket, hogy ne érjék el egymást. Ez sem lesz könnyű menet.

Ma Ádám nem ment oviba, lehet a héten már nem is megy, esetleg pénteken a logopédia miatt. Megint nagyon köhög és félek elkap valami durvábbat, amit rögtön hazahoz Majának. Tehát ma az átlagnál hangosabbak vagyunk. Kérem szépen ebben a házban a gyereknek már sírni sem szabad. Miki az előszobában tevékenykedett valami félig legálisat, beütötte a kezét, elég jól sikerült nagy piros horzsolást szerzett, visított is rendesen a szomszéd meg úgy verte a falat, azt hittem nyakunkba esik a fölső két emelet. Bár tudnám ki az, felajánlanám, hogy amíg ő lefoglal két gyereket majd én verem a falat.
Ezt leszámítva a fiúk önmagukhoz képest igazán rendesen viselkednek. Amíg én főztem az ebédet, Ádám Mikivel játszott, mutatta neki mi a feladat és több-kevesebb sikerrel Miki utánozta. Most épp egy kiszuperált billentyűzettel autós számítógépes játékot játszanak. Miki Ádám ölében ül, Ádám nyomkod és börrög. Miki elunta és fölült az asztalra, most lejárt a szabadidőm, megyek leszedem.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem írjatok Norbival egy üzenetet a kedves szomszédoknak és rakjátok ki a lépcsőházba! Baromi idegesítő lehet az az állandó falverés!

    VálaszTörlés