2011. január 8., szombat

2011.01.08.


Tegnap délután Miki hazajött, nagyon tetszett neki Maja. Rögtön tanult néhány új szót:
abó maja - Szabó Maja
ugi, ugica - hugi, hugica
A fejés is egyre jobban megy, végre tudom használni a mellszívót. Masszírozni még gyakran kell mert pár óra alatt nagyon be tud keményedni, de akkor mellbőségben közelítek Pamela Anderson méreteihez. :-D Azon gondolkodom ezt az állapotot le kellene fényképezni és egyszer ha megérdemlem elmegyek plasztikai sebészhez, csináljon nekem egy pár ilyen szép cicit. Még azzal is megelégszem ha szilikon nélkül csak összekapja a hozott anyagot.

Maja nem akar aludni. Pontosabban csak akkor hajandó ha közben cicin lehet, én meg nem akarok cumi lenni. Csak fogalmam sincs, hogy szokjunk le róla. Éjjel aludtam 4 órát 17 részletben, mert folyton hozzá rohangáltam. Félek ha sokat sír, felébreszti Mikit. Délelőtt 7-10-ig aludt egy nagyot onnantól csak alig 30-60 perceket. Most már megfürdött, vacsorázott, 20 percet hagytam élvezkedni is de már megint nyüszög. Én meg álmos vagyok és alig élek. Mikivel ezt már egyszer eljátszottuk, több mint fél évig zombiként éldegéltem a sok éjszakazás miatt, most ezt nem akarom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése