2011. január 9., vasárnap

2011.01.09.

Ma az jutott eszembe, hogy vehetek hercegnős lepedőt, meg rózsaszínt, meg vehetek rózsaszín minizoknikat. Valami hasonló apró örömmel minden nap szórakoztatom magam. Eltart egy darabig mire természetessé válik Maja. A fiúnak is nagyon örültem volna, ő olyan teljesen természetesen érkezett volna családunkba és szívemben teljes békével hoztam volna haza a harmadik királyfit. De Maja lány és az újdonság teljes erejével csöppent közénk. Remélem sikerült érzékeltetni mit is akarok ebből kihozni.

Ma nagyon jó napunk volt, Maja evett és főleg nagyokat aludt délután fél 3-tól pedig egész sok időt töltött ébren, nézelődött. Mikit különösen figyelte, szerintem csak egy cikázó foltot látott belőle, a hangját biztos felismerte, azt már hallotta. (az pici mancs a kiságyon Mikié) Igaz eddig valamivel profibb hangszigetelő anyagon keresztül élvezhette. :-) Apa egész nap kísérletezett Miki lehalkításával de szerintem ez energiapazarlás, egyszerűbb lenne zöldre festeni az eget. Maja remekül aludt így is. Ez remélem nem is fog változni, mert a gyerekszoba és a nappali között csak egy vékony ajtó van, a nappaliban holnaptól két fiú fogja nyúzni egymást. Majd kiderül, hogy tudunk összeszokni. Legjobban a szoptatástól félek, addig eléggé helyhez vagyok kötve, a fiúk szabadlábon, lehet szétszedik a lakást. Kedvenc dörömbölős szomszédom pedig repedésig verheti a falat akkor sem tudok egyszerre két helyen lenni.
Miki egyre többször közeledik Majához, nézegeti, megsimogatja. Amikor a karomban volt, hozta Maja maciját és oda ült ő is az ölembe, holnap már Ádám is jön. Nagyon várom!

Apa két napja a konyhabútorom építi, ma délután a nagyját sikerült bepakolni. Este 6-kor elkéretőztem kicsit szuszizni, csak fél óra volt de életmentő. Most pedig megyek folytatom amíg a Királylány hagy.

2 megjegyzés: