2012. február 27., hétfő

2012.02.27.

Kereskedőként hamar megtanultam, hogy nem minden az aminek reklámozzák most hoztam egy cikket. A felsorolt termékek közül én sosem vásárolok (és nem is fogok) mert eddig is úgy gondoltam, hogy a reklám ellenére semmivel sem egészségesebb mint sima társai akkor minek fizessek érte többet? Ha a gyereknek cukrot akarok adni akkor kezébe nyomok egy kocka cukrot és legalább tudom mit eszik.

Végre elolvadt a hó! Na jó itt-ott még felfedezhető néhány kupac de a nagy latyak már eltűnt. Ezzel egy időben előkerültek a hóból kiolvadó kutyakakik. Valami eszményi két gyerek helyett is sasolni az utat nehogy aknára lépjenek.

Ádám kigyógyult a hasmenésből, Miki a hétvégén letudta neki nem is volt annyira veszélyes, Maja még nem világos hol tart a három nap diéta már lejárt de a napi egy mindent elöntő kaki megmaradt. És ma apa is beállt a sorba. Lécccci, léccccci, lécccccci én had maradjak ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése