2012. február 8., szerda

2012.02.08.

Képzeljétek hószünet van, mert tél van és esik a hó. Ez ugyebár itt kis hazánkban egészen szokatlan és ritka jelenség, bele se merek gondolni mi lenne ha történetesen Afrikában élnénk és ott esne a hó. Szóval az ablakomból kitekintve az élet egészen zavartalannak tűnik a buszok járnak, a havat lapátolják, kotorják, tegnap néhány gyereket szánkón húzott az anyukája oviba, a mieinkért is apa szánkóval ment délután. A hószünetet mégis elrendelték és mivel itthon unatkozó anyuka vagyok illik itthon tartanom az utódaimat az oviban csak összevont gyerekmegőrzés folyik. Pedig az ovi ma sincs messzebb mint tegnap vagy holnap. Félreértés ne essék biztos van olyan hely ahonnan nehéz eljutni bárhova, híreket csak szűrten nézek/hallgatok/olvasok (mert nem érdekel a sok katasztrófa, robbantás, merénylet hatékonyan segíteni nem tudok akkor minek szörnyülködjek más nyomorán) és nem tudok elzárt településről. Tehát itt ülök és nem értem minek ez a nagy felhajtás. Azért mi igyekszünk jól érezni magunkat.
A gyerekek csak háromnegyed 6-kor keltek 6 előtt 5 perccel már büntetésüket töltötték az asztalnál ülve. Maját vetkőztettem, a fiúk közben a nappaliban ordítva civakodtak egy plüss kutyán. Nem kedves szomszédok, ha a fene fenét eszik akkor sem tudom a lányt a pelenkázón hagyni, hogy odaugorjak szétválasztani a visítozókat és karomon a félig ruhátlan lánnyal sem vagyok előrébb. Szóval először csak kértem aztán a végére én is ordítottam, hogy engedjék már el egymást, aztán jött a büntetés.
Reggeli és egyebek után 8 körül már a játszón voltunk, szánkózni. Iiiiiszonyúúúúú hideg van, Maja 15 perc múlva lázadozni kezdett a zsebembe, begyűjtöttem a fiúkat és hazajöttünk.
Most épp béke van, Maja alszik a fiúk Legoznak én pedig lógok a neten.
És a legnagyobb hír: már egy napja nem esik a hó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése