2012. február 12., vasárnap

2012.02.11.

Ádámot péntek délután kölcsön adtuk a mamának. Reggel (ööö hajnalban) osontam be Majáért, ilyenkor a fiúkat gyorsan be szoktam takargatni. Miki után automatikusan fölnéztem Ádám ágyára, úgy tűnt be van takarva, fogtam a lányt és kint jutott eszembe, hogy Ádám nincs is itthon. Mentségemre negyed 5 volt.
Miki csak 6 előtt bújt elő (de jó lett volna Maja is durmol addig -mély sóhaj-). Reggeli után elkezdődött a nap akkor vettem észre, hogy Miki párnája Ádámé mellett van, fönt az ágyon. Pár napja reggel felkelnek Miki fölhurcolja Ádámhoz a párnáját és együtt viháncolnak kicsit az ágyban. Gondolom Mikinek hiányzott a rutin. Nekem azt lódította fönt aludt.
Miki fél 7-kor szerelni kezdett, ez nem lenne nagy baj de ő kalapált, pont a falat. Eltiltottam és más szerelni valót ajánlottam föl. Utána Majával próbált játszani ami borzasztó aranyos volt de Maja képességeit meghaladó szerepjátékot szeretett volna játszani. Királylány nagyon boldog volt, hogy vele foglalkozik de a feladatot nem értette csak folyamatosan mászott Miki felé. Miki pedig azt nem érti, hogy Maja még kicsi és nem érti a játékot. Ilyenkor nem olyan jó a kis korkülönbség.
Két napja ismét esik a hó (most mindenki elképzeli ahogy örömömben ugrálok a szoba közepén - nem sikerül? - nekem se, uuuuuutálom a havat!!!!!!!!!!) Miki megtalálta a karácsonyi CD-ket és egész nap azokat váltogatta. Erőt vettem magamon és próbáltam pozitívan hozzáállni, kint esik a hó, bent meleg van és karácsonyi zenét hallgatunk ja, hogy február van? Az kit érdekel? (psssszt azért karácsonykor sokkkkkal jobban örültem volna ennek a sok hónak) A barátnőm azt mondta mézest fog sütni, lehet csatlakozom és én is sütök egy adagot jövő héten.
Addig is egy karácsonyi kedvencem aminek a mondanivalója még nyáron is aktuális:



Gyerekszáj:
- Miki van barátod az oviba?
- Csak egy a jevi. (Levi)
- És lány barátod is van?
- IGEN! A Pannika! És a Ákosz!
- Miki az Ákos fiú.
- NEM a Ákosz nem fiú! Ő a Ákosz! (és tényleg :-D)

Egy alvás guru azt mondta az alvás alvást szül. Kísérleteztem a múlt héten minden nap Maja kétszer aludt, gondoltam így majd elmarad a reggeli korán kelés szerdáig 5 körül kelt, csütörtökön 4-kor pénteken fél 2-kor. A megelőző héten csak egyszer aludt nap közben és akkor is 5-kor kelt. Erős a gyanúm, hogy Maja nem olvasta az alvás gurut. Valamit ezennel megfogadom, hogy én is felhagyok az alvós tuti tippekkel. Az enyémek korán kelnek akkor is ha a fejemre állok. A három közül Ádám a legjobb alvó de ekkora korában bizony ő is 5-kor kelt. Csak ordítás helyett heverészett, játszott az ágyában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése