2012. február 12., vasárnap

2012.02.12.

Amire emlékezni szeretnék a mai napból:

Miki reggel nem bírta kivárni amíg teát töltök neki, saját kezébe vette a dolgot és a kannát. Jól indult aztán rám nézett és fölborult a pohár a helyzet még menthető lett volna de megijedt elrántotta mielőtt odaértem és beterítette a konyhát. Szeretek reggel 6-kor fölmosással kezdeni.

Amíg én főztem ők szobaszétszedőset játszottak. Kivételesen mind a hárman békében elfoglalták magukat ezzel a tevékenységgel ezért igyekeztem befejezni a dolgom. Mikor benyitottam a szobába, pontosítok teljes erővel nekifeszültem az ajtónak, hogy legalább egy rés legyen amin benézhetek, a következőt láttam: az ágyak teljes tartalma összekeverve a ruhásszekrény tartalmával és gondosan az ajtó elé föltornyozva. Megfordult a fejembe, hogy kétségbe esem, aztán csak csöndben megkértem őket, hogy pakoljanak el és a ruhakupac mellett értem nyújtózkodó Majával távoztam. Nagyjából 5 perc múlva jelentették, hogy kész vannak, munka közben nem vesztek össze, figyelitek, ezt még egyszer leírom nem vesztek össze! Bementem átvenni a munkát az ágyakon kupacba állt az ágynemű és a plüssök de a megfelelő kupac a megfelelő ágyon, a ruhás szekrény megtekintéséről lemondtam, van fantáziám sejtem mi lehet benne. Mégis megdicsértem őket mert megtették amit kértem, az elvágólag ágyazás majd máskor lesz lecke.

Ádám kapott verdás mamuszt, szülinapjára (nálunk még mindig Ádám szülinap van). Ma egy másik Villám képpel hasonlította össze és megállapította, hogy a mamusznak nincs kipufogója. Fontolgattam a pótlást aztán viszonylag hamar túllépet a problémán.

Ádám mai aranyköpése:
- Én tudom ki a apa! (még szerencse)

Beszélgettünk és megint szóba került egy újabb kistesó.
- Fiút szejeték! (szeretnék) - mondja Ádám határozottan.
- Miki te mit szeretnél? - először nem értette a kérdést, Ádám segítőkészen magyarázott:
- Miki milyen kistehó szüjeten ana hasában? (milyen kistesó szülessen anya hasából)
- É Majat! (én Maját)
- Majánk már van.
- Miki fiút ke kéni. (fiút kell kérni) - súgja Ádám.

Délután kint voltunk
Van ám alattuk egy szánkó is!
Maja burokból figyelte az eseményeket
Mondom, van szánkó
Rudolf nem ért rá
Hogy tutira jusson a nadrág szárába is hó :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése