2012. február 20., hétfő

2012.02.20.

A fiúk a hétvégét a mamámnál töltötték. Maja három napja küzd a hatodik fogával. Már volt hasmenés, piros popsi, orrfolyás és nyüglődés, nyüglődés, nyüglődés. Éjjel rosszul alszik, nappal sehogy, ma ebédelni se nagyon akart. Remélem holnapra áttöri az ínyét és megnyugszunk kicsit. Még egyik fogával sem küzdött ennyit.

Szombat este 9 és 10 óra között azt hallgattam, hogy beszólós szomszéd gyereke futkos és valamit ütemesen a padlóhoz csapkod. Ez már nem az első eset. Számtalanszor arra aludtam el, hogy a fejem fölött topog (ismétlem két emelettel lakik fölöttem de a parketta alatt nincs lépészajcsökkentő a házból pedig kimaradt a hangszigetelés). Komolyan bennem van a hiba ha cserében némi toleranciát várok el a fiaim koránkelése miatt? Nálunk nincs hangos zene, nem szoktam részeg randalírozókat szállásolni, fúrás, kalapálás évente egyszer, háztartási gépeket fényes nappal használok, nem szoktunk ajtót/étkészletet csapkodva, veszekedni. De van 3 gyerekem akikkel gyakran vagyok egyedül és igen a gyerek az hangos. Mert ebben a házban csak annak a járását nem lehet hallani aki macska üzemmódban közlekedik. Erre egy gyerek maximum 5 percig képes, aztán felfedez valami csudaizgit és odaszalad és rászólok erre a másik is odaszalad és megint rászólok aztán autózni kezdenek és összevesznek és kezdhetem újból.

Ádám ma követelőzve kérdezte:
- Jaj miko kötözü má ej innen? Én má úgy szejetné máshoj jaki! (mikor költözünk már el inenn, úgy szeretnék máshol lakni)
- Én is szeretnék máshol lakni. (mondjuk hallássérült szomszédok között vagy egy világ végi tanyán ahol a szomszédot csak távcsővel látom juj ez mégsem jó, városi lány vagyok a tanyasi élet nem nekem való)
- És mikoj kötözűűű? - szált be Miki is.
- Majd ha nyerünk a lottón. - ez teljes zavart okozott mert fogalmuk sincs mi az a lottó. Ja és nem is lottózunk.

Maja már hetek óta kísérletezik a szabadon állással, felállással a leülés egyenlőre jobban megy. A kezdeti egyetlen pillanatos kísérletekből a hétvégére sikerült fényképezhető időre megállnia. Ez pont egy letottyanás előtti pillanat.
Aztán egy magabiztosabb tapsolással egybekötött.
Másik új kísérlete, hogy sétáláskor csak az egyik kezemet fogja, így már kétszer átmegyünk a szobán egy szuszra.
Valamint egyre magabiztosabban alkalmazza megfelelő időben a tapsi-tapsi és integetés mozdulatokat. Papának kétszer is integetett hétvégén távozáskor.
Karneváli dekoráció
Ha jól figyeltem már nagyon a finisben van a farsangi szezon de most volt alkotó kedv. Múlt héten a fiúk a tévében látták a zörgővel együtt a lampion készítést de akkor a zörgő nyert. Ádám szombaton reggel nem sokkal indulás előtt akart lampiont gyártani. Nem volt egyszerű de kiegyeztünk és átütemeztük az alkotó munkát. Ma délután jutott eszébe újra. Nagyon lelkesek voltak ők vágtak én ragasztottam. A képen látható mennyiség több mint felét Miki vagdosta, Ádám hamar ráunt. Aztán a helyére akasztani ismét egymást taposva siettek segíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése